Ölümden önce yaşam var mı? -Duvaryazısı |
|
||||||||||
|
Hoşça kal demek bile zor geldi diyemedim... nasıl derdim sana veda edeceğimi bile bile, yüzünü göremeyeceğimi, sesini duyamayacağımı bildiğim halde ve sana dokunamayacağımı.... yokluğunla baş başa kalmak ölüm geldi Sustum .... ağladım... ağladım... sustum.. günlerimi yapayalnız geçirdim bedenen Ama ruhum sana tutsak... Resimlere baktım yakmak istedim birer birer kıyamadım... çıkmadım hiçbir yere bir zaman çıkamadım yarım kalmış biriydim nasıl bakardım etrafımdakilere ve öyle mutlu insanları gördükçe içim içimi yemez miydi hiç?! Açmadım çalan telefonları konuşmak ne zordu ne zor geldi bir bilsen cevap vermek nasılsın diyenlere. Sonra sonra adım attım gezdiğimiz yollara ... martılara simit attım seni anlattım her geçen anımızı tek tek... Seni düşündüm gözlerim sabah nöbetlerinde .... ne önemi vardı ki artık zamanın. Dün gibi aklımdayken gidişin! Arkana dönüp bakmamıştın bile. Sevda dediğin bu kadar basitmiş demek senin lugatında bendeyse can pahasına sevmekti. Sözler yeminler havada gezinip bizleri terk etmiş ki ne söz vardı geride ne yemin kaldı. Bügün nasılım diye merak etmezsin ya gerçi etseydin ahh bir arkadaş gibi el gibi sorsaydın hatırımı hiç değilse ..... kuru bir yaprak misaliyim sonbaharda hangi ağacın dalından düştüğüm mühim değil savrulduğum yerse belirsiz... Kuru bir yaprak işte ....
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © SELİN EROL, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |