Kurguyla gerçek arasındaki ayrım, kurgunun mantıklı olmak zorunda olması. -Tom Clancy |
|
||||||||||
|
Bir bar sandalyesine tünemiş, sigara tüttürüp içkimi yudumlarken kafamda dönen lakırdılar bunlar. Bu iki filozof bozuntusu nereden geldiler, nasıl kafamın içine girip yerleştiler bilmiyorum. Yaklaşık iki aydır çekiyorum herifleri. Durmadan konuşuyorlar, durmadan birşeyleri tartışıyorlar. Beylik laflar üretme yarışındalar karşılıklı atıp tutarak. Ben mi? Ben sadece dinliyorum. Dinlemekten başka birşey gelmiyor elimden. Zaten benim farkıma bile varmadılar henüz, içerde olağan bir yaşam sürüp gidiyor. Sanki aynı evi paylaşan iki bekar gibi yuvarlanıp gidiyorlar kafamda. Kiraya verdiğimi hatırlamıyorum ama kafam onlar için iki oda, bir salon küçük ama ferah bir ev. Geceleri uyuduklarında oturup kafamı dinleyebiliyorum bende; gerçek anlamda. Baksana, insanlık durumu derken ne varmış,insanlıkta? Bilmiyorum beraber bulacağımızı ümit etmiştim. insanlık durumunu bulacağız öyle mi? Bazıları insanlıktan çıkmış, bazılarıda “insanlık öldü mü?” diye sorarken insan..... Barmen niye öyle baktı bana. Fazla kaptırmamalı bu kafamda dönen muhabbete, dışardan belli oluyor galiba. Çok mu belli oluyor acaba? Kararsızım, insanın kafasının içi bu kadar doluyken kararsız olması normal demeyin sakın; çünkü ben ciddi anlamda kararsızım. İnsanlık durumundan mennun mu sence? Niye memnun olmasın yada memnun olsa ne olur? İnsan diye bildiğimiz yaratık bu dünyada ne işe yarar? Dünyanın hakimiyiz diye geçinir insanlar ve en akıllı yaratık olmakla övünürler. Ne işe yarar? Bilmem kendini tatmin gibi birşey olmalı yada kompleks.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Çetin Çetin, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |