Yalnızlık güzel birşey, ama birilerinin yanınıza gelip yalnızlığın güzel birşey olduğunu söylemesi gerekir. -Balzac |
|
||||||||||
|
mevsim afaroz kokuyor. çıkıyorum ağır ağır hayatından. bahar yine ters tepti, galiba benim yaşama alerjim var. burnumdan girmiyor işte tazelikler, içimde açan çiçeklerimi talan etti arılar. arılar parça parça götürüyor sevgilerimi. bu kaçıncı dünyaya gelişim saymadım. ölümüm yine elinden olacak bir kadının. bir mızıkacı çocuktu zaman. sustuğunda sen gidiyordun, ya da varlığında ben olmuyordum. çocuk her nota kaçırdığında bir tekliyorduk, şarkı değiştiğinde suscaz. hayret ki ne bir gam var hayatımızda ne ritm. bir demir parçasının içine hapsolmuş kıvılcımların saçılması gibiydi gidişin, aniden ve derinden. toplasam değmez dişe, çarpsan ben sığamam. her giden bir çıkarma bırakıyor geride. eşitlik yok, kazanan hayat. bir bölme işlemiydik aslında. bölen sen, bölüm ben, kalan hatıralar, aramızda kalın çizgiler.. haneme her yazılanla büyüdüğümü sanıyorsan yanılıyorsun. ben aslında seni çoğaltıyorum. ya da sen beni zaltıyorsun. izafiyet, farketmez. senden kalan birkaç satırın çıtırdamasıydı artık alacağım hayattan. ardıma baktığımda görebileceğim bir tabloydu belki mutluluğun, altında başka bir imza olan. ben gözleri duman, bakakalan ardından, sen sevdana yelken açan, bihaber acılarımdan...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Serhat Aksungur, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |