Yaşamın tanımı yoktur. -Halikarnas Balıkçısı |
|
||||||||||
|
tanıyalı da. çok yaşanmışlıklatı yoktu belki birlikte ama sanki tek kader yazılmıştı ikisine. aynı rol için seçilmiş iki figürandılar, birbirlerinden çalıp durdular replikleri, senaryo bitince doğaçladılar. birkaç yılda birçok aşk soktular aralarına, başaramadılar; birlikte olmayı başaramadıkları gibi. adam çok sevmişti kadını, belki kadın da, kimse bilmiyordu herşeydeki hiçbirşeyliği. içindeki yalnızlığın azraili idi kadın, bir gidimlik canıyla; adamın. direndiler, zaman bile öfkesinden hızını şaşırdı; başarısızlığı yüzünden. asenkron adımlarla aynı anda ulaşıyorlardı aynı noktaya farklı izler bırakıyorlardı farklı insanların hayatlarında ama toplamları herzaman aynı gerçeklik yoktu aslında bir kurmacanın ortasında gibiydiler oyunun kuralları değişkendi hep sizofren düşünceler verdiler kaldığı yerden başlattılar yangınlarını her savurduğunda rüzgarın birleştiklerinde ardından birlikte geçirdikleri her anı biriktiyordu adam sonra yakıyordu birbir usanmadan her kıvrımında dumanın bir hatırayı sıkıştırıyordu satır aralarına kadının haberi olmadan bilmiyordu kadın adama ne yaptığını kurguladığı dünyaydı aslında yaşattığını sandığı bir dünya daha vardı içinde adamın varlığı dışında kadın; ruhların arkasında birlikte çıktıkları bir sahnenin perdeleri gibiydi gözkapakları bir yalana örtülürdü her oyun bittiğinde gerçek dünyalarından anlamazlarmış gibi davranırlardı tükeniyordu birşeyler ruhları her seviştiğinde herşeye rağmen yaratıyorlardı kendilerini paylaşılanlar tükendiğinde bir enkazın altından çıkmıştı adam kadındı uçan balonlar yapan adamın yaralarından birgün o balonla gideceğine aldırmadan ve doldu zaman vakit geldi kaçış için son limandan kalın bir çizgi gibi duruyordu son sözleri kadının adamın yüzünde ve durmadan uzuyordu ağlıyordu adam telefonun ucunda kadının haberi yoktu virgülün kuyruğu koptu kadın konuştu telefonun acunda, adan telefonu yuttu.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Serhat Aksungur, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |