"Denemeler"de gördüğüm şeyi Montaigne'de değil, kendimde buluyorum. -Pascal |
|
||||||||||
|
Kutusun dan çıkarıp yaktım sigaramı,derken derin bir nefes. Şimdi ki zaman dan,geçmiş zaman hakkımı kullanmaya başladım… Hatırlıyorum da öyle ani gelişen bir aşk değildi bizimkisi. Yavaş,yavaş ve uzun sohbetlerin ardın dan başlamıştık biz bu aşka. Yaşadıklarımız dan çok,hiç yaşayamayacaklarımızı konuşur,hayata dair kaygılarımızı paylaşırdık. Aklımıza geleni cesurca söylerdik ama yine de içimizden söküp atamadığımız kirli geçmişimize parmak basardık sohbetin bir yerinde, içimiz kanayarak susar teslim ederdik gecenin bağrına bir günah kadar ağır düşlerimizi. “Bir lodos gerek; yeni bir tende vücut bulup, yeniden doğmak gerek ancak böyle sileriz bu kirlenmişliği” demiştin bana bir gece. İçimiz acıyarak suskunluk oyumuza devam etmiştik. Oysa her ikimiz de biliyorduk ki. İnsan geçmişiyle gelir yaşadığı en son güne. Keşke. Ah bu keşkeler var ya, belki de insanın tüketemediği tek umudu ve yeni bir fırsat istediğidir Allah’ından.. Keşke silebilseydik kirli geçmişin tortularını ve keşke seni yeniden yaratma gücüm olsaydı. Keşke..Keşke.. Aldığım notları okuyorum o günlere dair. Neler yazmışım meğer. Sorular, soruları çekmiş binlerce düşüncenin kapısı açılmış beynimde ardı ardına. Şimdi anlıyorum ki biz bir tek şeye yenilmişiz, Kirli geçmişimize…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © baki baykal, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |