Yanlış sayısız şekillere girebilir, doğru ise yalnız bir türlü olabilir. -Rouesseau |
|
||||||||||
|
Söyleyin yara, ben gidiyorum Aşkın hiç uğramadığı, gönül yıkmadığı Sadece insan yanların hüküm sürdüğü diyarlara Söyleyin yare, ben gidiyorum Adamların adam, kadınların kadın olduğu mekanlara Henüz ihanetle tanışmamış Tanıştığı yüzlerle aldanmamış Bir sürü şey yapabileceğiniz, soğuk kış gecelerinde Mesela, bir tas sıcak tarhana çorbasını esirgemeyen Kocaman yürekli Ama hep az Yine de hoşgeldin kokan insanların bahçelerine gidiyorum. Kışların kısa Yazların serin Hep baharı bekleyenlerin Sahte tebessümlere tebessüm edip geçmeye bile tenezzül etmeyenlerim kazandığı, Şerefiyle kaybedenlerin de Tertemiz bir alınla kucaklaştığı heryere uğrayarak gidiyorum tüm delikanlı yörelere. Biraz yorgun Biraz yaralı Biraz terkedilmiş Biraz ürkek Biraz nemli Sadece gidiyorum, aşkın götürdüğü aşk olmayan yerlere Kimse kızmasın içimden geçenlere Ki ben,, yüreklerinize bir yürek dolusu gül bırakarak Gidiyorum Bütün nefretlerimi Yarım kalmışlarımı İntikamlarımı "Sen görürsün"lerimi Gömerek bir kısır toprağa, Hayatın canında infilak eden bombayı anımsatan gözlerimle Patlıyorum tüm namlu uçlarına. Bir zümrüdüankanın kanadından Bir gecesefasının cefasına gece misali Gözyaşı barakarak Geçiyorum tüm kafdağlarından Yaramdan geçiyorum Yarimden geçitorum Elimde kömür misali, kehribar otuzüç zeytin tanesi Yüreğimde bir Bayrak Güneyde bir Yön Aklımda bir Kitap Önümde bir Mübarek; Arkamda yar Ardımda yar Gölgemde yar Dinle beni yar! Dinle! Yara yara hain düşünceleri Sara sara yıkılmış kalpleri Gidiyorum işte Söyleyin o yare O kendini bilir Şiirlerimin başrol kafiyesini kaldırıp rafa Yeni beyaz perdelerin ufkuna yelken açıyorum Bir pembe dizi Bir tutku Bir ihtiras Gözyaşı ve kan: vazgeçilmez ikili Bitti artık depresyon sahneleri Bir Cüneyt Arkın narasıyla bütün tozlu senaryoları temizliyorum. Evet! Hepsi doğru! Söyleyin o yare, ben gidiyorum! Dinle beni yar! Dinle! Oku bu elveda buselerini! Hoş kal Hoşçakal Bana ne ki, nasıl kalırsan kal! Ama neredeysen orada kal! Neredeysen orada!
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © UĞUR SEZEN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |