Kendinden daha uyanık insanları işe aldığın zaman, senin onlardan daha uyanık olduğunu kanıtlamış oluyorsun. -R. H. Grant |
|
||||||||||
|
Simsiyah saçlarını savuran geceye, Ve gecemi aydınlatan zifiri karanlığa, Bir papatya tazeliğindeki saçlarına, Vurulmayı bekleyen bir ceylanın Ürkek bakışlarını saklayan gözlerine, Ve kızıla boyanan akşama andolsun ki; Seviyorum seni.... Yıllarca kalsam da sensiz kuyularda Bir " of " bile demem, beklerim Yusuf gibi! Avuçlarımdan semaya akıp giden dualarıma, Sabahları hayra yorduğum rüyalarıma, Her gece ellerimle büyüttüğüm yalnızlığıma, Ve gözlerine benzeyen Bahçedeki mor menekşeye, Yağmurdan sonraki toprak kokusuna, Ve yedi renk gökkuşağına andolsun ki; Seviyorum seni... Yıllarca arasam da seni uzak illerde Bir " of " bile demem, bulurum Ferhat gib! Şahit bak bütün cihan Sensiz kaldığım her gece Kor değil, kör ateşlerde yandığıma. Ve ellerinle yangına çevirdiğin yüreğime, Bir paçavra gibi savrulup giden gölgeme, Çamura saplanan, kirlenen hayallerime, Yeni doğan bir bebeğin umudu üstüne andolsun ki; Seviyorum seni... Yıllarca kalsam da alevlerin içinde Bir " of " bile demem, yanarım Kerem gibi! Yarımım artık, ne bir bütün ne de tam Issız bir çölün ortasında Gördüğü düşlere sığınan. Sarı kumlara düşen gölgesini, " Sen " sanıp hep aldanan. Ki ayak bastığım bu uçsuz bucaksız Bu yüreğim gibi tenha sahraya, Başımda dolanan anka kuşuna, Ve mahşere kalan vuslata andolsun ki; Seviyorum seni... Yıllarca bir başıma kalsam da çöllerde Bir " of " bile demem, gezerim Mecnun gibi!
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Melike ÇAM HUBAR, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |