Sanat doğaya eklenmiş insandır. -Bacon |
|
||||||||||
|
Sana bu mektubu Ocak’ın on birinde, 24:00 / 01:00 nöbetinde, Adını bile bilmediğim Karlı dağların birinde, “ Su uyur düşman uyumaz “ sessizliğinde Uzun ve yorgun Ve bitmek bilmez bir soğuğun Ve şimdi yalnız olduğum siperden yazıyorum ağabey.. Askerliğimin kırkıncı gününde Yüreğime sığmayan özlem var içimde Bu hasret acısı Dağlara ve sonra taşlara değseydi Toz olup un gibi ufalanırdı, Bu hasret sancısı aleme değseydi eğer Kıyamet şimdiden kopardı, Giderken, arkamdan sadece bakakalan Kart postal rengindeki Yarime selam söyleyin benden, Dönüşü olmayan bir gidişi Yüklendim omuzlarıma Dönmezsem eğer Kadere isyankarlığınız olmasın Her insan biraz kaderin mahkumu, Sizden daha çok merhamet eden Allah var “Madem O var her şey var” Elem yok, korku yok, endişe yok İsyan hiç yok.. Çeyrek asırlık çocukluk yaşadım Hepsini geride bıraktım gelirken.. Gelip asker oldum, adamdan saydılar, Bak asker olmuş demedi kimseler Adam olmuş dediler.. Takvimlerde adı yok bu mevsimin Bahar değil, kış değil, hazan değil bu gün, Bu kaçıncı yangındır yükseliyor göklerime Gözyaşı döküyorum yaşananlar silinsin diye.. Beyaz kefenini boynuna dolamış bu dağlarda Geceler daha da uzar Dönüşüm yokuş olur Hüzündü enseme konan şimdi Ve efkarlığımı katmerleştir Hakk’a olan borcum, Ve tekrar tekrar bu uğurda baş vermeyi dilerim, Sıladan uzaklık gelip çarpar suratıma bazen Yetimliğim bir taraftan Anama hasretliğim Diğer tarafımdan kuşatır beni, El açıp dua etmeyi annemden öğrendim oysa Sabrı babamdan Gözü karalığı sen öğrettin bana ağabey.. Vakit gece, Sana bu mektubu Ocak’ın on birinde, 24:00 / 01:00 nöbetinde, Adını bile bilmediğim Karlı dağların birinde, “ Su uyur düşman uyumaz “ sessizliğinde Uzun ve yorgun Ve bitmek bilmez bir soğuğun Ve şimdi yalnız olduğum siperden yazıyorum ağabey.. Duayı annemden, sabrı babamdan Gözü karalığı senden öğrendim ağabey.. Serzeniş yok Huzur var bir namlunun ucunda ağabey, En güzel tarafı da Öldüğünü bilmemektir şehadet.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Zafer ŞIK, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |