..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Bilen sever. -Leonardo da Vinci
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > BANU DEMİR




14 Şubat 2005
Sen Benim Herşeyimsin  
tek sevdiğim

BANU DEMİR


sevgilime ve tek aşkıma yazılmıştır.


:EEGG:
   
Sana ne zaman tutulduğumu hatırlamıyorum. Üzerinden çok zaman geçti. Ama sanırım ilk tanıştığımız günlere denk geliyor.
Sen zaman içinde sevileceklerden değilsin. Uzun uzadıya düşünülüp tartışılanlardan…
Zaten böylesine aşk denemez.

Sana her defasında ilk günü heyecanıyla koştum. Hep aynı mutluluğu yaşadım. Aşk için bütün söylenenleri yalanlarcasına…

Neydi beni sana bağlayan ?
Seninle geçen dakikaların verdiği mutluluk mu ?
İnsana hiç bitmese dedirten dakikalar mı ?
Yoksa sende insanı esir eden bir şeyler mi var ?
Zaman zaman vazgeçmeye çalıştım senden
İnsan tutkularından kurtulmak ister bazen, suçlu hisseder korkar.
Benimkide öyle bir şey.
Ama hep kısa sürdü ayrılıklarımız.
Ayrılık sonrası buluşmalarımız daha coşkuluydu özlemin etkisiyle.
Düşündüm de seninle hiç kötü anım yok.
Oysa uzun beraberliklerde kötü anılar kaçınılmazdır.
Üzüldüğümüz, ağladığımız, tartıştığımız zamanlar oldu tabi. Ama bunları unutmasını bildik. Zaten senin gözlerine baktığımda ellerini tuttuğumda o ana kadar olan her şeyi unutuyorum. Sanki zaman o anda duruyor.

Ben senin her halini seviyorum.
Hangi saatte nerede aklıma geleceğin hiç belli olmuyor. Uykuda, sokakta,
Olur olmaz saatteler de arıyor buluyorum seni.
Her çağırdığımda koşup geldin.
Beni hep mutlu ettin.
Seni ömrümün sonuna kadar seveceğim.

Ne mi istiyorum senden ?
Kış ortasında kapıma getirmelisin sevdanla baharı. Sevdiğinde güneş doğmalı bu şehre. Beşinci bir mevsim kucaklamak istiyorum seninle yada gökkuşağını sekizinci rengini keşfetmek beraberce.
Bazen küçük bir tebessüm vermelisin, bazen koca bir yürek. Sevdamız sınırsız ve nihayetsiz olmalı.
Korkularında yanında olmalıyım, korkuları birlikte yenmeliyiz. Sevmediklerini söylemelisin bana, bende sana. İçimde olmalısın yanımda olmasan bile, hissetmeliğim varlığını. Tutkunsam bedeli ölüm olmamalı senin vazgeçilmezin olmalıyım.

Sen
Durgunlaştığında huzur bulduğun kucak, coşunca öptüğüm dudaksın, tenimde sevgiyi hissettiren rüzgarsın.

Ben senin kabulünsem bütün savaşlara hazırım ömrüm boyunca…

Şimdi bir öpücük konduruyorum dudaklarına ve sana sesleniyorum; saatler üst üste gelince beni düşündüğünü sanıyorum ve o an beni öldürüyor. Bazen gökyüzünde en parlak yıldız oluyorsun ve öyle geliyorsun gecelerime. Senden ayrı kaldığım zamanlarda içimi bir hüzün kaplıyor. Her gece başımı yastığa koyuşumda sen varsın yanı başımda. Sesin var kokun var . her nefes alışımda sen damarlarımdasın.


HER ZAMANKI GIBI BUGUNDE YUREGIMLE SESLENIYORUM ! ICIMDEKI SEVGIYI SANA HEDIYE EDIYORUM. ASK HEP SENIN VE BENIMLE OLSUN.
SEVGILILER GUNUMUZ
KUTLU OLSUN…

CANIM BENİM SENİ ÇOK SEVİYORUM





Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın sevgi ve aşk kümesinde bulunan diğer yazıları...
Dalgakıran

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Doğum Günü

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Özledim Seni Bir Bilsen [Şiir]
Umudum Olur Musun? [Şiir]
Sensin [Şiir]
Dostluk Nedir? [Şiir]
Dostluğu Bilenlere [Şiir]
Özlem [Şiir]
Senin İçin [Şiir]
Sen Olmayınca [Şiir]
Yağmur [Öykü]


BANU DEMİR kimdir?

ben sevdayım


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © BANU DEMİR, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.