Olgular görmezden gelindikleri için var olmaya son vermiyorlar. -Huxley |
|
||||||||||
|
bunca yıl aşkı aradık doruklarda bilmediğimiz diyarların yürek ovalarında sulara düşen ilk cemre ile başkaldıran bir kardelendi o kuytularda dokunsan kırılır, solar öyle narin, öyle nadide oysa işgaldi hep sol yanımız baskınlar, talanlar gördük meydan savaşlarından çıktık kimi zaman galip ve muzaffer kimi zaman yenik düştük bir yudum sevda belasına türlü yemiş bir bahçe çizmiştik sınırsızdı haritası hülyalarımızın dört mevsim çiğdem çiçek bir coğrafya ve sen kar toplardın dağlarından bahara verirdin ellerinle çılgın taylar gibi dolu dizgin gelip geçerdin yaylasından dört nal parçalardın, kırılırdı düşler bunca yıl aşkı aradık gidilmemiş yolların tozlarında kırlangıçların son göçüydü o bilmezdi dönüş yolunu asıl adıydı ayrılığın sevdiğimiz kadar bilirdik ikimizde bunu her ateş kendi içinde yanar kendi küllerini savurur her yalnızlık kendini vurur kendi duvarlarında parçalanır kendi aynasını kırar kendi suretini döker geceye kayıp tarihlerde yürek yitirdik acılar dağlayıp köz bastık yaralara giden yoldaşlar idealler bıraktılar bir de meşalesini kavganın giden sevgililer anıları kanattılar kimseler bilmedi diyar diyar sürülüp kovulurken her kapıdan kaç eşikte izler bıraktık ardımızda alaz alaz yanan düşler bıraktık kaç yağmurda kanımızla yıkadık tarihi ve kaç sayfamızı yırtıp yok ettiler kaç gökkuşağı geçti üstümüzden sen içimin kırılan dalı yaslandığım karaağaç gövdesi tutup yüzümü bağrına bassan gövdemi gövdene sarsan ufuklarına varsak ölümüne sevmelerin kimseler bilmedi gün sensiz akardı geceye sensiz atardı tan beni şafaklarına al sevgili yüreğindeki cehennemde yak ağır geliyor omuzlarıma gökyüzü dökme beni teninin terinden yandıkça korlanıyor sevda yüreğin közü...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Meral Vurgun, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |