Mutlu köle çoktur. -Darwin |
|
||||||||||
|
- Kalbimi dinle - Atmıyor - Evet! - Neden? - Sence? - Mutsuzsun! Bu bir İlandır. Tanrı insanları yarattı ve sonra yeşil bir kese içinden, mutlu olmaları için, gereken her şeyi, üzerlerine serpti. Oturmak istedikleri evler, yaşamak istedikleri şehirler, çalışmak istedikleri işler, edinmek istedikleri arkadaşlar, sevmek istedikleri eşler ve diğer her şey... Biz “Mutluluk Nimetlerini Gerçek Sahiplerine Kavuşturma ve Yardımlaşma Derneği” bu konuda işlerin karışmış olduğuna inanıyoruz. Herkes bir şey kapmış; adları “ev”, “iş”, “eş”, her şey... Ama bize ait olanlar değil ve çoğumuz mutsuzuz. Oysa hepimiz bütününü göremediğimiz için algılamakta güçlük çektiğimiz bir “puzzle”ın parçalarıyız. Ve mutluluğumuz tüm parçaların uyumundan, doğru yerde olmalarından geçiyor. Bizler bu konuda bir şeyler yapılabileceğine inanıyoruz. Eğer siz de bizim gibi düşünüyorsanız bize katılın. Gerçek mutluluk için el ele verelim! Aşağıda bazı üyelerimizin “kayıp mutluluk nimetleri” ilanlarını okuyacaksınız. Eğer aralarında durumunuza uyan bir ilan veya verilmiş tariflere yardımcı olacak mevcut bilginiz varsa lütfen bizi arayınız. ........................................... Hayırlı günler efendim. Bendeniz büyükçe bir apartman dairesinde oturmaktayım. Çihar cihettir. Manzara itibariyle önü caddeyi, arkası ağaçlık bir çemenzar görmektedir. Asude, nezih, latif bir mahaldedir. Ama kulunuz elbette ki bu güzel eve rağmen, takdirinizdir ki şahsi evimin, yuvamın özlemini çekmekteyimdir. Yüksek müsaadenizle, evimin hassalarını –evim diyorum, bir sakınca yoktur, değil mi efendim?- istirham edeyim: Benim evim gülzar içinde, komşu bahçeler arasında, ziyade yüksek olmayan, uçları üçgen evtad olup; iki katlı, kiremit damlı, bacalıdır. Pencereleri çok büyük olarak, içi ziyade şua almaktadır. Sizdeki bir ev veya malumunuz bir ev, bu tarife uymakta ise, ihtimal benim evim olabilir. Bendenizi haberdar ederseniz müteşekkir olurum. Alakanıza şimdiden en derin hürmetlerimi arz ederim. Ayrıca bu imkanı bizlere veren Sayın dernek yöneticilerimize de bu vesileyle en derin şükranlarımı sunarım. ........................................... merhaba! 1.59 boyunda, yaşamayı seven, neşeli, sarışın kızım. Gerçek sevgilimi arıyorum! 20 yaşında. Benden biraz uzun. Normal kiloda. Yeşil gözlü. Müthiş dalgalı sarı saçları var. (hani şeker kız Kendi çizgi filmindeki Artur var ya, aynı onun gibi!) Burnu küçük. Tarife uyanlar arasın. Asla çok uzun değil, asla çok zayıf değil. Şişman hiç değil! Yanlışlık olmasın. ........................................... Makine mühendisiyim. Bir coğrafya fakültesi mezunuyla mesleğimi değiştirmek istiyorum. Şu anda çalışmakta olduğum için işi hazırdır. Çalışma hayatımdaki mutluluğu bu sayede bulacağıma inanıyorum. Umarım meslekler gerçek sahiplerine kavuşur. Yaşasın “Mutluluk Nimetlerini Gerçek Sahiplerine Kavuşturma ve Yaşatma Derneği”!
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Beyza Ersoy, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |