Sanat doğaya eklenmiş insandır. -Bacon |
|
||||||||||
|
Böcül böcül bakarak yanına sokulan, Soğuk ayazında şubatın ıslanmış Bir sokak köpeğini? Isıttın mı hiç yağarken sulu sepken karlar Uyuşmuş soğuktan buza kesen ellerini Üşüyen ılık nefesinle. Oynadın mı hiç Kartopu kardan adamla Çocuklar gibi farkında olmayarak üşüdüğünün? Sonra düzeltip altını kör bir bıçakla Yeni aldığın ayakkabının, Hiç sokaklarda kaydın mı? Ya da paylaştın mı parçalayarak Ufak ufak üşümüş parmaklarınla, Yağmurdan ıslanan çatıdaki kuşlarla ekmeğini? Ve içten öylesine yalansız Söyleyemediklerini sevdiğine, Her bakışında sana gülümseyen Yeni açmış saksıda bir küçük ıtıra, Begonyaya........ Oldu mu ki ondan öncesi Var mı ki ölümden ötesi diyebildin mi? Anlattın mı hiç sevdanı? Kaç bahar geçti üstünden Zamanı mı durup dururken habersiz Alıp başını gitmeye kalkmanın, Isınmış değil hâla yokluğunda üşüyen odam Ellerim sonra başını koyduğun yastığım. Zamansız sayısız baharlar bekledim dönmeni, Bu gidişine ne demeli? Açar mı sanırsın süzülüp mavilikte Vurur mu boşlukta kanat, Uçar mı sevinç içinde kırlangıçlar? Ya serçeler söyler mi sanırsın Sevda şarkılarını Serçelere ne demeli? Ya özlemle bekleyen tohumlar, taze filizler Ne kadar dayanır susuzluğa? Toprağa ne demeli? Yağar mı sanıyorsun sen gidince yağmurlar? Ya sokaklara,ağaçlara,kaldırımlara Sonra bu kente, ya gecelere, Gecelere ne demeli yokluğunda? Ya son deyip uzun uzun kanatırcasına Alıp da götüren başımdan aklımı, Bu öpüşüne ne demeli? Nereye koyarım senden sonra Kanattığın dudaklarımı Dudaklarıma ne demeli? Yeter sanırdım oysa herşeye gücüm, Sus derim susar konuşmaz dilim Neyin nesi peki bu yaşlar dersen, Yakıştıramadığımdan değil hani Utanıp da erkekliğe, Kolay mı ? ... Dağ gibi .... Deniz gibi ..... Gözüm gibi işte öyle........ Gitmek isterken sevdam ..... Söz geçmiyor gözlerime Gözlerime ne demeli?
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Ali Aldemir, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |