..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Kendinden daha uyanık insanları işe aldığın zaman, senin onlardan daha uyanık olduğunu kanıtlamış oluyorsun. -R. H. Grant
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Deneysel > Omerta Laxus




16 Kasım 2004
Kültürel Harabelerimiz Ya da Mirasımız - I  
I.Bölüm= Başlangıçta Yalnızca Matematik Vardı

Omerta Laxus


Az gelişmiş cinsel organları olan, vahşi beyaz bilge kıllara sahip yassı sayılar kabilesi tarafından bilinçaltına ve diri bedenine her açıdan tecavüz edilen, egosu parçalanan güzeller güzeli genç, soylu prenses :-(’F (biz onz kısaca üzgün ef diye


:BHJD:
Güzellik abidesi :-(’F girebileceği en lüks lokantaya girip hemen 31 porsiyon Uludağ’da kayak yapan ıstakoz haşlaması spariş etti, etmez olaydı. Ben şahsen Niagara şelalesinde uçuşan kıluyruklu dinazor kavurması yemesini tavsiye ederdim. Spariş ettiği yemek o kadar ağırdı ki; akşam uzun kırmızı başlığının altında çatık kaşlarıyla 31 çekerek gelen olan kabus onu bastırır ve ilkel cinsel organları olan beyaz bilge kıllı yassı sayılar kabilesi şefi de ilk tecavüzü eder bilinçaltına, diğerleri de egosunu yıkım sıkım dağıtacaklardı şüphesiz. Ama gel gör ki :-(’F in insan üstü kakım gücüne sahip sevgilisi hemen imdadına yetişir ve baş parmaklarının yardımıyla filin ayaklarına tırmanıp bunlardan kaçıp Viktoryen çağı Beyoğlu kavramsal birine girmesine yardım eder. :-(’F kapıyı kapatır, kilitler ve de anahtarı pıntısının içine atıp iğne iplikle pıntıyı dikmeye koyulur, kafasını ilk defa kaldırıp içerdekilere bir bakmaya kalkar ki ne görsün; içerde pogo yapançılgın sayılar fonksiyonları kümesini görür ve irkilmesiyle birlikte üzerine bu fonksiyonun baş rahiplerinden yalnız iki tanesinin geldiğini algılar. Baş rahipler yanına gidip ona “Kaybolmağan sakız istioruz, sakız kayboluor” deyip çılgınca pogo yapmaya başlarlar. Yarı ilkel kalkık pipileri Özgürlük Anıtı kadar diktir ve onları biribirlerine sokuşturup dururlar. Bu amansız itiş kakış içinde bulur kendini :-(’F ve birden sayıların ∞’luk tanrısına şükreder bulur kendini az önce pıntıyı diktiği için, düşün bir kere dışarda ilkel pipilerini sıvazlayıp dolaşan beyaz bilge kıllı yassı sayılar kabilesi tarafından bilinçaltını tecavüze uğratıp egosunu parçalamak için amansızca aramaktadırlar onu; içerde ise dimdik pipileriyle erotik pogo yapan çılgın sayılar fonksiyonları ve dikik bir pıntı.
Bara yaklaşıp bir tane taşşakoğlanı ezmeli cep telefonu kokteyli spariş eder (ki bu da seçebileceği en kötü içecekdir, yine benim tavsiyem üzerine sen diye akan kalp sıvısı, yasemin, aşk, tutku karışımı ve aşk acısı soslu şemsiye içkisi alabilirdi), kendine zekice gelen bu seçim sonucu cep telefonu manyetik dalga kılığına girerek oradan kaçmaya çalışacaktı ki, planı başarıyla cereyan ederken binanın etrafının elektromanyetik dalgakıranlarla çevrili olduğunu algılamasıyla ağlamaya başlaması ve kendini başrahiplere sunmak zorunda olduğunu düşünürken, fil ayaklı, insanüstü kakım gücü olan sevgilisi dalgakıranları yıkarak onu havada yakalayıp içinde hava bile olmayan boş kutular zincirine hapseder uzaya uçup kaybolmasın diye.
Bu arada işler iyice karışmış, Dünyayı yöneten, çılgınca pogo yapan baş rahipler fonksiyonları Rectum barda mahsur kaldıkları için bu diyarın özel ajanları sayılan (aynen CİA gibi) 1 adet Türev, 1 adet İntegral, 1 adet matris ve 1 adet de Determinant Limiti 5’li organize birlikler (ki bundan böyle biz onlara TİMDL (timdele) grubu diye hitab edeceğiz) halinde :-(’F in pıntısı içindeki anahtarı aramaktadırlar. İşler çok karıştığından :-(’F in sevgilisi de çok korkmağa başladığı için o da elektromanyetik pipi dalgası kılığına girip :-(’F in yanına çok konforsuz vakkum yatağına uzanır. Gece 31 osuruk atarak uyuklamağa alışan sevgili tam 31 tane zebellah irrasyonel sayı tarafından tecavüze uğramış gibi uyanır sabah. O anın konforsuzluğu tarafından tahrik katsayılarının limiti ∞/∞’u bulduğu anda inanılmaz bir kakışma fonksiyonu yazmaya başladıkları bir sırada, küçücük kutuda TİMDL grubunun baskınına uğradıklarına aldırmadan kakışa kakışa kaçışmaya çalışmaları bir organizma olan volvox çokhücrelisinin kılığına girme çevikliğini gösterdikleri için kendileri ile gurur duygusu hissetmeye başlamışlardı ki, bedenlerini bulup Orta Dünya da yüzüğün yok olduğu yanardağ kaymağına atılması gereken pıntı içindeki anahtarı bir sayı tanrısı olan irrasyonel e sayısının yolladığı şimşeklerden biri :-(’F in kafasında sonlanır. Bu durumda volvox çokhücrelisi durumundaki :-(’F yanılsamasının çok hücreliden tek hücrelilik formuna gerilediği algılandı evrimsel basamakta.
İnsanüsütü kakım gücüne sahip filayaklı sevgilisi panikten ne yapacağını şaşırıp kozmik ruh güçlerine sahip sahip izafiyet teorisi c işık hızı sabitinin kehanetlerde bulunduğunu hatırlayıp onun padişah sarayındaki süslü E ve m lerden oluşan, üzeri 6 taşşaklı dev pipi başlı ve 31 parmaklı yassı solucan dişli dinazor yumurtası kıvamındaki kapısını çekimserce çalmaktadır. C sabit sayısı onu sevecenlikle ve kötü manyetik dalgalardan arındırarak akabinde iğren. TİMDL vericilerini kovma ritüelini tamamlamak üzere 10 metre boyunda 31 cm yarıçapında bir ganca sarıp sarmalayıp üflemek sureti ile takıldılar C ile birlikte. C bu işlemler sonunda bakarak çocuğa, unutma ki E=mc2 dir dedi ve lirik merkezli O(λ, β, r) koordinatlarının ve bir de bunun simetriğinde bulunan O’(-λ, -β, r) yarım kürelerinin difüzyonu sonucu oluşan göte abanarak ışık hızında (c) bir kakış kakarak paranoyaklık çizelgesi boyunca kakışa koşa yorulurken TİMDL tarafından bir baskın daha yapılır ve ceza olarak o yarım kürelerin integrallerini almak sureti ile çıkan sonuçlar insanüstü kakış gücüne sahip filayaklı sevgilinin kendi taşşak ucunun köşesindeki uçurumdan atlayarak diğer taşşak ucuna kaz tüğü kıvamında bir düşüş yapmak zorunda bırakılır. Eğer yapamaz ise Boğaziçi Üniversitesinde Math 101, 102, 201, 202 dersleri almak sureti ile düşük yapmaya teşvik edilecektir.
Bunu duyan :-(’F her nerede ise koşarak, uçarak, çekerek, dikişleri sökerek, ne yaptığını farketmeden, pıntı içindeki anahtarı pıntı dışına taşıdığını da farketmeden sevgilisinin yanına gider. Tam sayılar mitolojik gezegenindeki ruh okuyucu -1’in ona vermiş olduğu cesaret ixirini ℓn e31 defa yani kısaca 31 defa damlatmak zorundadır pipi kasesi içine ki insanüstü kakış gücü özelliğine bir de sayı üstü özgüvene sahip olsun ve de atlamayı başarıyla sonlandırıp TİMDL’nin elinden türevsiz, integralsiz (aynen kazasız, belasız gibi) kendi olarak kurtulabilsin.
:-(’F acele ile sayı piramitlerinin kamburuna basarak, hop hop zıplayan çegirgemsi üsttel sayılar belirsiz işleminin yapmış olduğu o belli belirsiz UFO ağacının yardımı ile hemen kendini μ (mikro) olarak sevgilisinin ağzında bulur.
Sevgili darağacına gidercesine neşeli, saldırgan tavırlar sergileyerek TİMDL başkanı İntegral(∫)’in suratına tükürüp attırmaya karar verir ve hemen uygulamaya koyulur. Zavallı :-(’F tükürülme ya da attırılma sureti ile estetikliği iğrençlik boyutuna çileşmiş İntegral'in suratında bulur kendini, üzüldüğü nokta bu μ(p) hali ile sevgilisinin ağzına giderek ixiri ℓn e31 akıtması için yürüme μ yürüme hızıyla tam 31 ışık yılına ihtiyacı vardır fak-at ixir geçmek bilmeyen 31 saniyede sevgilinin ağzına damlamaz ise zorlanarak ilkel pipili beyaz bilge kıllı yassı sayılar kabilesi tarafından 31 damla pıntıya, 31 damla da köte damıtılmak sureti ile adSız kahraman ERlik Kurumunun yıkılmAsıNı şiddetle arzulayan (bizim çağımızda bu tip insanlara kısmi Anarşist diyorlar) bütün bireyleri yok edecek olan modern peygamberler fabrikasının (buna da üniversite diyorlar) zorunlu yöneticisi olacaktır. Ne var ki sevgilinin tükürüp, attırması sonucu had safhada tahrik olan ve kendini bilmezlik sonucu sevgiliyi bir anda öpüveren İntegral :-(’F i bilinçaltından geri iade etmiştir. :-(’F şaşırmışlığını engellemek istercesine ixiri açıp hemen ℓn e31 defa oral yolla sevgiliye boşaltmıştır ve buna ek olarak sevgilisinin dilinin üzerindeki pütürlerin(μ düzeyde bir insan için) top büyüklüğünde olmaları onu tahrik ve tetkik eder(bundan sonra ona üzgün ef değil de azgın ef de diyebilirsiniz). Bunun üzerine dikişleri alınmış pıntıyı hızla sürtmeye koyulur pütürlere, nehir gibi akan pıntı suyu ℓn e31 kere damlatılmış ixiri aktive eder etmezaynı anda sevgilinin sıfatı değişmiş ve (hem) insanüstü kakış gücüne sahip hemde sayıüstü özgüvene sahip filayaklı erdemli biri oluvermiş. :-(’F ise ancak sayılar imparatorluğunun en erotik, marjinal ve maskulin sayıların birinin onu uçurabileceği uzaklıkta bir ∞’luk bulutunun üzerinde Orgazm oluverir sürtünme sonucu. İşte en inanılmaz şey o an gerçekleşir ve pıntısuyuna karışmış sayılar bulamacı fonksiyonu kilitli bir şekilde doğar :-(’F pıntısından. :-(’F ise eski vicuduna büyüyüp doğurduğu sayımsı fonksiyon kümesini sevgilisine uzatır. Sevgili bunu alıp ritüel biçimde Empire State den bile daha uzun olan pipisini çocuğun kilidinden içeri sokarak 31 ışık yılı boyunca sonuna kadar girmesini beklerler TİMDL ve :-(’F ile birlikte. En sonunda 31 ışık yılı 31 rasyonel kök saniyesi kadar kısa sürer ve pıntısuyuna karışmış sayma sayıları bulamacı fonksiyonunun kilidi açılır. İçinden ur topu gibi bir anahtar çıkar. Bunun nerenin anahtarı olduğunu hemen kavrayan insanüstü kakış gücüne ve de sayıüstü özgüvene sahip fil ayaklısevgili :-(’F i alıp kucağına inanılmaz özgüven gerektiren kendi taşşak ucunun köşesindeki uçurumdan bir çırpıda atlayarak diğer taşşak ucuna, kaz tüğü kıvamında bir düşüş yaparlar beraberce. Şoka uğrayan TİMDL grubu ve mütemadiyen sayısal tahrik katsayısı artan başkan İntegral dumurize olup, kaskatı taş kesilip, iki boyutlu bir düzleme hapsolmuştur o çağlardan bu yana. İntegral başkan kendini diyalektik gelişim süreci sonucu yine hareketlenip hemen kendi kendisinin integralini alıp çoğalmaya başladı ve iki boyutlu düzlemde üçlü yılancıklar olarakdan dallamalık ededurdular mühendislik öğretisi öğrencisi havarilerine, TİMDL grubunu fesh etmiş olarak tabii.
İşte mutluson sayılar çağı çağlayanları devrinde :-(’F ile insanüstü kakış gücüne ve de sayıüstü bir özgüvene sahip, erdemli bilge filayaklı sevgiliye taşşaklarını sallaya sallandıra orta dünyaya gidip yüzüğün yok edildiği yanardağ kaymağına atılması gereken pıntı dışındaki anahtarı, dünyayı yöneten, dimdik pipileri ile çılgınca erotik pogo yapan baş rahipler fonksiyonunu sonsuza dek Rectum kavramsal bara kendi hallerinde hapsolmaları için yanardağ kaymağına atmak kalmıştı. Ve netekim öyle olup, evrimsel bir dönüşümle bir birlerine dönüp inanılmaz, bir üçgen boyutlaması açısından değersiz, ulusal sayma sayılarından korkusuzca kesişme kümelerinin altsayısı kıvamında bir kakıştılar, bir kakıştılar......
Bu incelenmesi zor olaylar zinciri sonucunda ise soyut felsefe dünyasının diğer adı olan Matematik sonsuza dek iki boyutta -kağıt üzerinde- tekerrür üzerine tekerrür ederek zararsızca hapsolmuş ve sevgilisiyle :-(’F e ise üç boyutlu olma yeteneği bahşedilmiş matematiğin tanrılar tanrısı yüce ℓn üsttel alttal fonksiyonu tarafından ve sonsuzluğun kuyruğuna takılarak yolalmışlar zamana ve de mekana...



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın deneysel kümesinde bulunan diğer yazıları...
Yalnızlık Senfonisi
Eşik
Kültürel Harabelerimiz Ya da Mirasımız - II

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
2. Eşik [Deneme]


Omerta Laxus kimdir?

Çok Önemi Yok!!!

Etkilendiği Yazarlar:
İtalo Calvino, Virginia Woolf, Douglas Adams, Mehmet Yaşın


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Omerta Laxus, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.