Bilen sever. -Leonardo da Vinci |
|
||||||||||
|
Biz kendimizi hiç sevmiyoruz korkularımızla yüreğimizdeki mavzerlerle yitiriyoruz kendimizi Mutluluğu çok görüyor sahte gülücükler yuvalıyoruz yüreklerimize aslında sevmiyoruz yakamozları göl kenarlarını kurumuş yaprakları sonbaharı ve diğer mevsimleri günümüzü bile yapay mutluluklarla geçiyor gecemiz kablolu iletişimler gidiş gelişler birinin ellerine bakan o gözlerin sevinçleriyiz biz göz yaşlarımız lacivert yaşamlarımız beyaz ve tellerde asılı sesimiz paranoyalar birer yıldızdır yüreğimizde kanayan yıllar yaprak gibi dökülür mavzerlerimize her rüzgarla gözyaşı yağmurlar fısıldadı karlar örttü üzerimizi güneş açtık büyüdük bir çiçek gibi anlayacağımız bir dolu zaman anlayacağımız bir dolu hayat ama hiç bir kahin anlayamadı varamadı farkına doluluğumuzun bardaklar doldu kelimeler boğuldu dumanı tüttü gecemizin bittik bir sigara gibi sayfa aralarına sığmadı kurumuş takvimimiz gücümüz yetmedi saymaya anımsamaya tenlerimizin selamlaştığı anları çünkü hep bir'den başlardık saymaya Hiç sevmedik birbirimizi karanlıktı yola çıktık ışık sandık uzaklaştıkça parladık ay ışığı vurdukça mavzerlerimize biz hiç sevmedik kendimizi hiç sevdik başkalarını anlayacağın başkaları için gün saydık anlayacağım seyirci kaldık güne geceye yaşama başkaları için yiterken anlayacağımız tellerde asılı kaldı sesimiz ancak gözyaşlarımız sığdı sayfa aralarına bir ömür seyir....
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Gökhan Yılmaz, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |