"Yumuşak olma ezilirsin, sert olma kırılırsın." -Victor Hugo |
|
||||||||||
|
Tuvaletteyim diye demiyorum, geçen son iki günden bahsediyorum. Benim için pek zor ve nâdir bir hâdise değil gerçi, yani senin için de zafer sayılmaz ama ilk görüşte aşık oldum sana, güldüğünde sarhoş oldum - ya da en azından sarhoş olmak istedim ama zaten zil-zurna dolandığımdan "bari bir içki daha ısmarlayayım" dedim, elimdeki bitmeden. Yapabileceğimin en iyisi buydu. Coşku mevzuunda yaratıcı değilimdir. Konuya dönersek... Saçlarında kaybolmuş olduğumu hatırlıyorum pek çok defa daha doğrusu, beraber uyuduğumuz her sefer... Geceleri vaziyetim mâlumdur yine de kokunla seviştim ama seninle sevişemedim... Sabahları bile. Doğru dürüst tanımadan bilmeden hoşlandın ve doğumgünümde faksla gönderdiğin mesajda yazdın: "Beş yıllık kalkınma planıma seni aldım." Sanki öyle demedin de, şöyle dedin: "İçebildiğin kadar iç, herşeyi çabucak berbâdet de şu aramızdaki herneyse başlamadan bitsin." Hayatımın kadını diyordum sana... Belki öylesin. Ama bunu derken, benim hayatımın başkaları için ne ifade ettiğini unuttum. Tabii ki pişmanım. Sanıyorum hâlâ aşığım. Herhalde bir daha aramayacaksın. Arasan da eskisi gibi olmayacak. Olsa bile yine sıçacağım. Sanırım hiç vazgeçmeyeceğim... Kaybetmekten veya senden değil, sıçmaktan.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Gökmen, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |