Edebiyat yaşamın öncüsüdür, onu öykünmez, ona istediği biçimi verir. -Oscar Wilde |
|
||||||||||
|
Sana gülecekken geri dönmek düşüyor. Farkında mısın, öyle temiz bir aşk ki bu, ben bile şaşıyorum. Öncelikle kendime şaşıyorum. Daha önce olmadığı kadar şaşkınım. Daha önce olmadığı kadar hassasım bu aralar.. Beni görenlere bazen selam bile vermiyorum artık. Aklımda sen,dilimde dualarım varken gözüm görmez oluyor insanları. Hey aşk; sen adama neler yaptırırsın. Aşk için senin yanından pas geçiyorum. Aşk uğruna ve aşkımla.. Nedendir bilinmez bir tarafım kırılgan bir hâl alıverdi. Artık ağlamak daha mı kolay ne?! Birşey var: Senin sesini duymadan yapamıyorum artık. Belki sen de öylesindir, bilemem! Ama özellikle beni gıcık edişlerin var ya, onu bile seviyorum. Sana şiirler,şarkılar okumak. Senin dinlediğini bilmek, telefonun öbür ucunda (hayır hayır telefonun bu ucunda) kalbinin çarptığını bilmek. Senin beni sevdiğini bilmek. Benim seni sevdiğimi fısıldamam her defasında... Yaşamak gibi birşey seni sevmek. Öyle umarsız bazen. Öyle yapayalnız kalmak gibi.. Hasretini içine akıtmak gibi. Sevdiğini söylerken değil iki kere, bir kere bile duraklamamak gibi.. Yaşamak gibi birşey seni sevmek. Ölgün sularda balık avlamak yahut elinde olta kalakalmak gibi. Hâsılı sana yakın olmak değil seni sevmek, olsa olsa seni özlemek gibi birşey.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Sarper SAĞLAM, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |