640K bellek herkese yetmelidir. -Bill Gates, 1981 |
|
||||||||||
|
biz keçmişimizlə öyünüb bu günümüzə biganə qalanlarıq biz əlimizdəki nemətlərə şükr etməyənlərik biz qatığa qara deyənləri təsdiqləyənlərik biz dünyada ən çox torpaq peşkeş edənlərik biz torpaq itirərkən kef çəkənlərik biz mədəniyyətdən dəm vurub mədəniyyətsizləşənlərik biz rus dilində danışıb öz dilini bilməməklə fəxr edənlərik biz bizə düşmən olanı bütləşdirənlərik biz haram yolla pul qazanmağı halal zəhmət bilənlərik biz rüşvətə düşmən rüşvətxorlarıq biz hüququ tapdanan, səsi oğurlanan ədalət carçısıyıq biz döyülüb, söyülən, əzilən biçarələrik biz danışmağı əməldən üstün sayan səfehlərik biz Avropaya girmək istəyən avropalılarıq biz azərbaycançılıqdan üz döndərən azərbaycanlılarıq biz hər şeyi siyasiləşdirən anti-siyasətçilərik biz Qarabağı verib, Bakıda torpaq davası edənlərik biz dinə qarşı olan dindarlarıq biz bilik xaricindəki gücün hesabına universitet qurtaran tüllablarıq biz dilimizlə qan udduran zəyiflərik biz ədəbiyyata könül verən ədəbsizlərik biz Hipokrata and içən cəlladlarıq biz incəsənətdə xadim olan qaba sənətkarlarıq biz tarixi saxtalaşdıran taxtalarıq biz Amerikanı dəstəkləyən müsəlmanlarıq biz yerlibazlıq edən yersizlərik biz Allahdan danışan satanistlərik biz himnini bilməyən vətənpərvərlərik biz pislərə rəhmət oxuyan lənətliklərik biz Bakını gözəlləşdirən, "İçəri Şəhər" düşmənləriyik biz idmançılarımızla fəxr edən məğlub ölkəyik biz iqtisadiyyatı günü-gündən irəliləyən aclarıq biz hər tin başı fontan qoydurub, vedrələrlə su daşıyanlarıq biz xaricdə azərbaycanlıyam deməyə utananlarıq biz Həccə gedən 70-il Allahsız olanlarıq biz şəhidlərin ruhundan utanmayıb xiyabanda mazaqlaşanlarıq biz qanunu qoruyan qanunsuzlarıq biz qüdrətli ordusu olan sülhsevərlərik biz müstəqil olan düşmən tapdağlı dövlətik biz mədəniyyət işçisi olub televizorda dal göstərənlərik biz hər ay şadlıq evi açdıran bədbinlərik biz bir metrə qorpaq almayan bol generallılarıq biz milli qəhrəmanı kalan Qarabağsızlarıq biz bunları oxuyub "Biz Kimik?" deyənlərik 21 Avqust 2004, Berlin.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Həbib Müntəzir, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |