..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Pek çok doktorun yardımı ile ölüyorum. -Büyük İskender
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Gülmece (Mizah) > MAHMUT M. BARUTCU




28 Ağustos 2004
Armut  
MAHMUT M. BARUTCU


:AIHB:
Geçen gün evde traş olurken geleneksel hale getirdiğim kanımı gene akıttım. Ama bu sefer bayağı kalın doğradım kendimi. Buna sinirlenip giydim bir pantolon attım kendimi sokağa.
Bizim evi ana caddeye bağlayan ara sokakta yürürken, iki tane çocuğa ilişti gözüm. Bir tanesi sarı saçlı, mavi gözlü sanki reklamlardan çıkmış gibi,diğeri de sarışına inat esmer mi esmer, kocaman kapkara gözleri olan, kırmızı yanaklı tombalak bir erkek yavrusu. İkisi de dört-beş yaşlarında. Ben böyle onları incelerken onlarda pür dikkat beni incelediklerini fark ettim. Birden sarışın olanı bana bakmayı sürdürerek “ARMUUT” diye bağırmaya başladı. Bu sesle birden irkildim. Çünkü uzun zamandır bana kimse armut diye hitap etmemişti. Çocukken diğer çocuklar “Elma armut Kel Mahmut” diye benimle alay etmeye çalışırlardı. Bende kıvırcık saçlarımı göstererek “Ben kel olursam sizin halinizi düşünemiyorum.”der, böyle aptalca geçerdi günlerimiz. Ama bu sefer ki başkaydı. Artık maalesef üç yaşında değildim. Bir an düşündüm, ne yapsam diye. Herhalde çocuğu dövecek halim yoktu. Ben durmuş bunları düşünürken çocuk durmuyo yalnız bu sefer “Armut lan armut” diyerek lan kelimesiyle benim sinir katsayımı 17 ile çarpıyordu. Ne yapalım kaderde bu da varmış deyip adımlarıma devam ettim. Ama çocuk oralı değil armut diyor başka bir şey demiyor. Artık mahallenin sonuna gelmiştim ki, çocuk bağırarak “Elma değil lan armut armut, çık sana dışarı”



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın gülmece (mizah) kümesinde bulunan diğer yazıları...
Acemilik
Şirinler
Çoşkun Hayvanlar

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Kiralıktır mı Yoksa Kiralık Tır mı?


MAHMUT M. BARUTCU kimdir?

bir mizah yazarı buraya ne yazarki hiç bir fikrim yok;)


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © MAHMUT M. BARUTCU, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.