Zamanı gelen bir düşüncenin gücüne hiçbir ordu karşı koyamaz. -Victor Hugo |
|
||||||||||
|
herhangi bir vakitte dört kişiydik. o zamanlar her zaman daha haziran tümü gece oluyordu olan alnımızdaki leke simsiyahtı, kazıdıkça altından başka renkler çıkan. biz tek gayesi olan dört anlamdık korkmazdık ve sapmıyorduk yolumuzdan en istekli halimizdi düşlerimizdeki yaşam. bazen bir anahtar oluyordu hayatımız bilmeden bir kapı arayan bazen kilitli bir hal alıyorduk yanlış anahtarlarla acıyan. aşk bizde su gibiydi neyse o oluyorduk. akıyorsak ırmak deniliyordu bize, durgunsak deniz, bir ağaca can, bir avuçtaysak sahibine hayat da verebilirdik kiminin gözyaşına karışır onda ağlanmak isterdik. biz su gibiydik bulutlar bizi yüklenince gri olurdu, yağmur bizi yağardı yaprakta yeşil, bir çiçekte kırmızı olurduk biz anlam veriyorduk herşeye, bizimle renk buluyordu her mekan oysa unuttuğumuz bir şey vardı eksiliyorduk almadığımız zaman biz nereye gidersek gidelim sızıları da götürüyorduk yanımızda sözlerimiz kapılmıyordu ama hayata gerçek bellemiştik çünkü bulunduğumuz yolu paçalarımızı gündüze bulaştırmadan yürüdüğümüz o günlerde pek belli olmuyordu akşamın sağı solu. geceyi ağustos böceklerinden dinliyorduk bir sabah bir kumru anlattı çünkü bize, ağustos böceğinin bir yıldıza olan aşkını ama biz ona söylemedik yıldızın bir kırmızı düşü kandırdığını anlatamadık bize bile, bizden neyi aldığını. biz, herhangi bir vakitte dört renktik. biz, herhangi bir cümlede tek nedendik. biz, herhangi bir nedenle bizdik. zaman, hala daha haziran.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Enis TEK, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |