"Moda denilen şey o kadar çirkindir ki onu her altı ayda bir değiştirirler." -Oscar Wilde |
|
||||||||||
|
tamam sokak bugün bir yere gitme zorunluluğun yok. insan merdivene bu kadar ihanet edebilir çıkamadığında biliyorum inmek bana göre değil sıkılganlığım yüzyıllar öncesine ait çünkü. yüzümde ayarlı ayarsız köy düğünleri vakitsiz bir masa başı bulanıklığı çarpıyor göğsüme bundan sonrası karanlık göremiyorum midemdeki yumruğu. anlamını yitirmişse bir şarkı başka bir şarkıda, ölüm şiirsel geliyorsa insana, varsa yaşamın kafiyeli bir yanı hep sana bağlıyorum olanların başını. sen herkesten sakladığım ama herkesin alnında gördüğüm sırrımsın sanki. benim burada, tam yolun burasında yaşadığım duraklama dönemi ne imparatorlukları çökertti, belki bilirim onların sarayları nefretten insanları perdedendi. o'ysa benim dualarım geçmişten gelip geleceğe dönen bir adamın kamburuydu halbuki. benim orada, tam yolun orasında yaşadığım bu acı hiçte yabancı gelmiyor ellerime çünkü benim beynim yıllardır ayaklarımla kavga halinde. ki ayaklarımdır bu ceset bedeni griye çeviren ayaklarımdır çocuklar doğmadan konuşabilen. biliyorum durmak ayaklarıma göre değil nasırlığım yüzyıllar öncesine ait çünkü. taşıyamadığım bütün sevinçleri üzerinde bulunduruşum, nice elbiseler giymek zorunda kalışım buraya gelmek için en zor soruyu seçtim; neden her şey kolayı seçiyor? insan neden sorusunu ne kadar kolay soruyor. biliyorum, sevilmek bana göre değil yalnızlığım yüzyıllar öncesine ait çünkü. sen hiç bir yerde yaşamadığım, ama herkesin yanlışında gördüğüm doğrumsun sanki.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Enis TEK, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |