Dünyanın her tarafından öğretmenler insan topluluğunun en fedakâr ve muhterem unsurlarıdır. -Atatürk |
|
||||||||||
|
Ve yokluğunun öfkesi, “Maziden bir demet” bu oluyor senle dolu günlüğümün ismi ve günlüğüm ; yalnızlığımın utangaç resmi ... Eseflenişime de bir isim gerek şimdi Parkta oynayan çocuklar takılıyor gözüme Ve köşe bankta oturan iki kişi, iki kelime ; “Seni Seviyorum ”... Buram, buram tütüyorsun gözümde Saat bilme kaçı gecenin Ve bilmem kaçıncı sigaram bu kendi kendine tükenen Bir mektup, bir selam , belki de küçük bir “alo” beklediğim senden sensiz dolaşıyorum bu kentin sokaklarını ve sessiz... bir flash daha patladı bir resim daha eklendi sensizliklerle dolu albümüme Ne güneş doğmaya cesaret edebildi ,ne rüzgar esebildi , Ne de yağmur yağabildi. Filan şehrin filan mahallesinde ; Aşkı kendinden büyük, kendi aşkından , Yandı , eriyip bitti aşk dolu bir yiğit. Avdeti yok bu meçhule uzanışın ; Meçhule yol alışın tövbesi Meğer ne çok sevmişim seni . Yüksek binaların gölgesine sığınan köpekler gibi aç Ve susuz çöl ortasında dolaşan bir bedevi Ne uykusuzluğum ne yorgunluğum belli Kaçıyorum birer birer çift ayaklılardan ; belki de tek fark bundan . Kuşlar gibi özgür olmak isterdim göklerde Ağaçlar gibi hür, çiçek vermek mevsime ; İki kelime ; “Seni Seviyorum ” Yine bir hayat ve bir hayata bin kere ölmek Yalnızlıklarımın tanımı : en büyük fahişe benim demek ! Sahi albüm diyordum Yokluğunun resimleriyle dolup taşan bir albüm Sen gittin gideli sevdiğim : ne yaşadım , ne öldüm . Aşktan bahsediyor bütün mecmualar; Benim bahsedilecek bir aşkım olmadı bile Muhtaçlığım sana firakına yandığım ! Hem gündüz hem gece... Nede çok sevmişim seni; ve nede büyük hasretmiş Beni yakıp bitiren Dönenim hiç olmadı ya, çok oldu giden . Yüzümü kapadım günahlarıma Yüzümü kapadım sensizliklerime Bir flash daha patladı, bir resim daha eklendi Yokluklarımın albümüne .. Mustafa Çelebi ÇETİNKAYA 04 Temmuz 1999 (20:50)
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Mustafa Çelebi ÇETİNKAYA, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |