Umutsuzluğa düşmeyin. -Charlie Chaplin |
|
||||||||||
|
Yeni türküler söyleniyor annelere Ben hala bu çirkef yalnızlıkla baş başayım Ve hüküm giymişim sanki senelere Ey zahmetimi yıllarca çeken ; her rızama boyun büken insan Ben şimdi yaşıyorsam sen verdin bu kanı. Ve sem ben doğmadan verdin bana bu canı . Uzat ellerini öpeyim Haykırayım da duysun alem . Benim bir tek servetim sensin bu koca dünyada Bana bir sen varsın annem . Sana armağanların en güzelini veriyorum ... Bırak ta dizinde uyuyayım anne Seni çok seviyorum . Bugün senin günün anne ve bütün günler senin olsun Beni alnımdan öp, yine ninnilerinle uyut Anneler Günün Kutlu Olsun ! Sanma ki seni yalnız bugün hatırlıyorum. Sen ki anne her saniye ruhumdasın Ben seni yaşıyorum yıllardan beri, sen benim ufkumdasın. Bugün bütün dünya seni konuşuyor Anne ! bütün ağaçlar meyve veriyor Bütün güller feda olsun yoluna Bak işte anne ; bütün papatyalar seni deriyor. Yanında olamasam da biliyorum ,yüreğinde bir yer var bana Değil yirmi , kırk yaşıma da gelsem Biliyorum ; ölene dek muhtacım sana. Ey cennetin en güzel hurisi ! Dünyada ki en kutsal varlık : sen en doğru yolsun ! Canım annem Anneler Günün Kutlu Olsun ..... Mustafa Çelebi ÇETİNKAYA 05 Mayıs 2002 Pazar (05:19)
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Mustafa Çelebi ÇETİNKAYA, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |