Dünya hayal gücünün tuvalinden başka birşey değildir. -Henri David Thoreau |
|
||||||||||
|
yakıyordu...gerçi hala elleri titriyordu ama olsun...elindeki kağıtlara baktı..."rest" dedi...gözleri şişmişti ağlamaktan...adam sadece kadına baktı....gülümsedi..."seni seviyorum" dedi..onun sevmeleri böyleydi...adam elindeki kartları masaya açtı...boştu...içindekileri silmişti.....kadın perdeyi açtı..."bak", dedi "bunlar hayallerimizdi"...kırmızı güllerle dolu bir bahçeyi gösterdi, fonda gitar sesleri....adam gözünü açtı kapadı, siyah beyaz bir fotoğraf çekti..... "Bunu nasıl başarıyorsun?" diye sordu kadın, adam yine birşey söylemedi.... Kadın umutlarını soyundu, yandaki yeşil koltuğa bıraktı...duvardaki gülen çocuk resminin bir çivisi çıktı, resim aşağı kaydı...hala gülümsüyordu ama şimdi gözlerinde hüzün vardı...kanaryanın sesi birden kesildi, kendini kabarttı ve derin bir uykuya daldı...."belki bir daha ötmez", dedi kadın..."belki", dedi adam....o hep belki derdi...evet veya hayır dan daha güvenliydi belki...masaya iki kart açıldı, birinin üzerinde kolay yazıyordu diğerinde zor...adam kolay olanı seçti....kadına zor olan kalmıştı, açtı, "git" yazıyordu kartta "daha neyi bekliyorsun"...kadın başını kaldırdı, pencereden dışarı baktı...güller soldu, adam kendi sırası geldiğinde onları sulamamıştı...."neden ?", dedi kadın...."önce hayaller ölür", dedi adam...kadın ayağa kalktı...şarkı sustu, gitarın telleri koptu.....adamın yüzüne bulutlar indi, elini tuttu, "biliyorsun, senin iyiliğin için", dedi...."öyle mi?" dedi kadın, döndü adama son kez sarıldı, öptü öptü doyamadı...kapıya yöneldi, çırılçıplaktı...adam ardından baktı...kadının yarısı yoktu...giderken yarısını orada bıraktı...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Deniz İ., 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |