Sevgi sabırlı ve yürektendir, sevgi kıskanç ve övüngen değildir. -İncil |
|
||||||||||
|
Sorma sakın sorma hem de hiçbir şeyi... Bildiğin gibi seviyorum, seni sevmeyi bile seviyorum. Sana ait her şeyi ama her şeyi özel yada özel olmayan her şeyi... Hatta kendimden bile gizlemeye çalıştığım, atmaktan çekindiğim, yokluğunu yokluğun sandığım yastığını... yaktım... öylesine güçtü ki ayrılmak.... Önceleri hayallerimin sevdiklerimin resimlerini yapmak için kullandığım tineri bidonun sonuna kadar, bu defa anılarımızı yakmak için kullandım. Bir defada olmadı yanışları, onlar direndi ben devam ettim. En hızlı, geri dönüşsüz yoldu seçtiğim. Belki de kararımı değiştirme korkusuydu bana bunu yaptıran. Yüreğim karşı koydu “hepsi olmaz”, ben olmak zorunda dedim. İçimde ki ses “en değerlisini bari saklamalısın”... Değer biçmek tabi ki olanaksızdı ; uzun gecelerimi paylaştığım yastığının değeri hepsinden farklıydı inkar edemem. Olan oldu yaktım sana ait olan son şeyleride. Hepsini bir araya getirip, tineri döküp , gözümü kapattıktan sonra kipriti çaktım... sonra mı... koşarak uzaklaştım. O kadar büyük bir alev çıktı ki bir an çığlık sesi duyduğumu bile sandım. Koştum... koştum... eve girip pencereye yaklaştığımda; uzakta yüreğimden akan göz yaşlarımla yok oluşunu izledim... geçmişimin. Öldüğünü görüp ruhunun senden çıktığını hissetmek gibi bir şeydi... Çıkıyorum... yarin en uzun yolculuğa çıkıyorum. Geri döner miyim şimdilik bilemiyorum. Belki bir gün küllerinin toprağa karışıp, üzerinde çiçekler açtığında dönerim. Şimdilik gitmem gerektiğinin dışında hiçbir şey bilmiyorum. Sen hoşça kal sevdiğim.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © BİNNAZ AKPINAR, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |