Doğaüstü henüz anlayamadığımız doğal şeylerin adı. -Elbert Hubbard |
|
||||||||||
|
“Açık denizlerin derinliklerinde ihanete uğramış bir şah bekliyor beni, mat için...” dedi adam Kızıla çalan saçların izleri vardı mateminde kadının... “Keşfedilmemiş bu okyanusta aynı şahı boğmak için bir kaşık su bulamıyor papaz balıkları?” dedi kadın “Dörtnala koşan denizatlarının uğursuz nallarını topluyor cephede yenik düşen denizyıldızları” dedi adam “Balık olmak istiyorum "dedi kadın "Kendim olmak istiyorum " dedi adam. “Seni ben ayıkladım onca kılçığın içinden ...Neden? Neden yaptın bunu” Nedeni yok ! Merhaba, Adım Fernandes FEDERICO ... Yaş 32, İtalyan asıllı göçmen bir ailenin çocuğuyum. Gözlerimi ilk kez değdirir gibi çıplak tenine, dokunurum adı kadınım olan sancıya yada göğsüme sıkışan bir ıssız boğmacaya... Her yeni yelken açışımda yeni aşklara, mavice taşarım bakışlarımdan bakışlarına…. Eskimiş sevgililer yanaştırmam eski limanlarıma Bedenim 8 köşeli yosun gömeci, iç kanamalarım aşktır benim Ölümün kan tadındaki rengiyim bir yalanın ardından.. Denizleri ve kan çanağındaki pıhtılaşmış düşleri severim... Gemilerimi, aysız gecede pusuya düşürenlere nefretim Yiten bir aşkın analizini en iyi ben yaparım! Bekleyin Ve seyredin beni! Adım Fernandes FEDERICO Ben biraz Aşk, biraz kederim.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Mehmet Aydın, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |