İste, sana verilecektir; Ara, bulacaksındır; Çal ve kapı sana açılacaktır -İncil |
|
||||||||||
|
Bir bahar, yıldızlı bir geceydi İsmin topu topu iki heceydi Yalnızlığa doğru yürüyordum Denizden türkü çekiyordum Sazım yakamoz, sesim dalga Açıldıkça aşklar seçiyordum Ruhum sıtmaya tutulmuştu Martılar sessiz haykırıyordu Seni sensiz düşünüyordum Denizde türkü bitmiyordu İçimden hasretin gitmiyordu Çaresiz bir gece kaçkınıydım Dağbaşları gibi yalnızdım Gemili çakallar uluyordu Ruhum sıtmaya tutulmuştu Adın dilimden düşmüyordu Birdenbire bitmek üzereydim Kalbim beni dinlemiyordu Belki gözlerin olmasaydı Gözlerin Şehnaz bakmasaydı Bağıra bağıra susmasaydın Sana derdimi diyecektim Aşkımdan dillerim yanacaktı Yüzün ay gibi parlayacaktı Yollara güller saçacaktım Adına türküler harcayacaktım Şehir öbür yanına dönüyordu Şimdi sözlerimi iyi dinle bak Bak ben seni, gözlerini dört aç Bu deniz bu yakamozlar İstersen al bir sigara yak Ne diyeceksem unutuyorum Hayret nasıl da hazırdım Şimdi sözlerimi iyi dinle bak Ne diyeceksem unutuyorum Bak seni yıldızlar gibi parlak Ne kadar desem fazlaca eksik Yardım et bana gözlerime bak Yoksa bir bir yakıp tüm aşkları Kendimi evrenden sileceğim Güneş sabah bensiz doğacak Hadi kaldır kirpiklerini yeter Bak seni yıldızlar gibi parlak Ne kadar desem fazlaca eksik Hadi anla artık yıkılacağım Yoksa bir bir aşklarımı yakacağım İstersen al bir sigara yak Seni sensiz düşünüyordum Denizde türkü bitmiyordu Gözlerin Şehnaz bakmasaydı Belki türküler bitebilirdi Adımlarını sahilden toplayacaktım Yıldızlara gözlerinle bakacaktım Bir peşrev gibi bitecektim Ellerinde Nihavend olacaktım Aşkımdan dillerim yanacaktı Yüzün ay gibi parlayacaktı Şehir gözlerini oğuşturuyordu...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Hakan Köse, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |