|
Anasayfa |
Son
Eklenenler |
Forumlar |
Üyelik |
Yazar
Katılımı |
Yazar Kütüphaneleri |
|
|
Aşk denince; Bahar yeşili gözlerin Gelip saplanır yüreğime.. Unutulmaz denince sen! Tren garları Hazan sarısı yüzünle boyalı çepçevre... Ankara denince sen! Uykularım özlemlerine sarılı sımsıkı... Öpüşlerin silinmeyecek mi tenimden? Gecelerim "Gel" diyen sesinle irkildi yıllar boyu... Beni ne vakit çağırdıysa sesin Koştum sana... Şimdi bunca uzak oluşum Sana koşmaktan korkumdan mı? Şehirler değiştirdim Anıların dizilmesin diye yüreğime... Her şehirde Kıskıvrak yakaladı beni yokluğun Varlığından kaçarken Yokluğuna tutuldum... Yağmurlar yıkayacak sandım öpüşlerini... Her yağmurdan sonra Boy verdi yeni öpüşlerin taptaze. Gözlerin bahar yeşiliydi bir kere Vedalarda hazan sarısı yüzün... Senden kaçarken Mevsimlere tutuldum. Nereye kaçsam Sevdan bırakmadı yakamı. Hala sana adanıyor Şiirleri ruhumun... Özlemek sen! Unutmak sen! Kaçmak sen! Sana kalkıyor bütün trenlerim Kaçışım sen! Varışım sen! Umut ellerimde dağılıyor Parçaları sen! Sen Bitmemiş aşkım benim. Soluğunu soluğuma katmışsın bir kere Soluduğum sen! Her "unuttum" deyişimde Aşk seni giyinip dikiliyor önümde. Sen, bitmeyen sevdam benim. İçimin olmazlarına sarılı Kanayan yaram benim!
:: çok hoş |
Gönderen: ayşe öztürk / İstanbul/Türkiye
|
13 Haziran 2004 |
|
| bence sevdiğimiz her şeyimiz olunca ancak gerçekten sevebiliriz ve sevginin ölümsüzlüğüyle ölçülmeli sevgimiz ancak o zaman meydandadır değerimiz... ne muhteşem tespit tebrikler |
:: Bütünlük? |
Gönderen: Zeki Kumova / İzmir
|
14 Mart 2004 |
|
| Şiiriniz biraz daha emek istiyor. Her ne kadar; giriş, gelişme, sonuç üçlüsü şiirde olmaz diye düşünülse de, şiirde de bu ilişki gereklidir. Sizin şiirinizi; dağınık, bölük, pörcük buldum açıkçası. Tekrar dizeleri atarak ve bazı yer değiştirmelerle toparlayabilirsiniz umarım.....
saygılar.... |
|
Söyleyeceklerim var!
Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?
Yazıları
yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz
ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız,
yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.
Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.
|
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
|
Düsüncelerin, imgelerin, cagrisimlarin savasi. . . Ve galip gelmesi kimi sözcüklerin digerlerine. . .
|
|
bu
yazının yer aldığı
kütüphaneler |
|
|
|