..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Paranız varsa toprak alın. Artık üretmiyorlar. -Mark Twain
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > Yusuf FURAN




5 Ağustos 2003
Böyle Ayrılmamalıydık.  
Olmadı Gülüm

Yusuf FURAN


Hadi yarım bıraktığın işi tamamla. Beni can çekişmekten kurtar. Sık son kurşunu da kalbime ÖLDÜR BENİ.


:BFEB:
Biliyorum doğru olan senin söylediklerindi. Ayrılmalıydık. Doğrusu buydu. Sen doğru olanı, mantıklı olanı söylüyordun. Ben sana destek olamıyor aksine zaten zorla yapmaya çalıştığın şeyin önüne köstek oluyordum. Her defasında başa dönüyorduk. Aslında sen söylemek isteyip de söyleyemediklerini bir şekilde bana hissettiriyordun. Ve benden bir umut, bir ışık bekliyordun. Ama ben sana bu ışığı hiç yakmadım. Sen benim, senin için nereye kadar neleri göze alıp, neleri yapabileceğimi, sana duyduğum sevginin kavuşabilmemiz için hangi fedakarlıkları göze alabileceğini merak edip durdun. Ben bu konuda ketumdum, sırdım. Sen bu cevapsızlığımla çıkmazlara giriyordun. Sana içimden geçenleri, senin uğruna yapabileceklerimi gerçekten neleri göze alabileceğimi söyleseydim çok iyi biliyorum dünyayı umursamaz, bana koşarak gelir ve beni asla bırakmazdın. Ama bunları sana söylemedim. Söyleyemedim demiyorum. Söylemedim… Çünkü nasıl senin korkuların varsa benimde vardı. Çünkü o durumda sadece sen ve ben bu koca dünyada yapayalnız kalacaktık. Yalnız sen ve ben kalacaktık. Bütün dünya ile çok zor, çok uzun ve çok meşakkatli bir hesaplaşmaya ve mücadeleye girecektik. Ben bu mücadelede kendime güveniyordum ama, ya sen. İşte sana kıyamıyordum gülüm. Sana kıyamıyordum. Ya bu mücadeleden yorulursan. Ya bu mücadeleye dayanamaz da pes edersen. İşte biz o zaman biterdik, yıkılırdık, biz yok olurduk be gülüm. Sonunun böyle olma ihtimali olan bir bilinmeyene seni nasıl sürüklerdim be gülüm. Sana nasıl kıyardım. O zaman kendimi nasıl affederdim. İşte bu düşüncelerle mücadele etmeye çalışırken senin akıllıca, mantıklıca, ikimiz içinde en doğru olanı yaptığında da sana destek olamadım.
Bizim durumumuzu neye benzetmiştim biliyor musun bitanem? Hani düello sahneleri vardır ya. Düello yapacak kişiler arkalarını birbirlerine dönerler ve 10 adım ilerleyip sonra dönerek birbirlerine ateş ederler ve aralarındaki sorun halledilir. İşte bizde aynı öyle yapıyorduk. Birbirimize arkamızı dönüyor, birbirimizden uzaklaşıyor, sonra ateş etmek için birbirimize dönüyorduk. Ama her defasında silahlarımız değil gözlerimiz çakışıyor ve silahlarımız yere düşerken biz koşup sımsıkı birbirimize sarılıyorduk. Bu kısır döngü her defasında böyle dönüyordu. Ve sen ne yaptın biliyor musun? Düelloya başlarken yine sırtımızı birbirimize dayamıştık. Birbirimizden uzaklaşıp ateş etmemiz gerekiyordu. Ama sen bir adım bile atmadan bana döndün ve KAFAMA SIKTIN, BEYNİME SIKTIN, SEVGİME SIKTIN. BENİ HİÇ BEKLEMEDİĞİM BİÇİMDE ARKAMDAN VURDUN. Oysa ben bunu hak etmemiştim be gülüm. Beni eğer yapabiliyorsan dürüstçe, mertçe, delikanlıca vurmalıydın. O zaman titrersem namerdim. O zaman üzülürsem namerdim. Senin elinden ölebilmek bana onurdur, gururdur. O zaman acı duymam. Duysam da hissetmem. Hissetsem de canım acımazdı. Ama şimdi içim acıyor be gülüm. Canım yanıyor. Ölemiyorum. Yıkıldım, yerlerdeyim, sürünüyorum ama ölemiyorum be gülüm. Hadi yarım bıraktığın işi tamamla. Beni can çekişmekten kurtar. Sık son kurşunu da kalbime ÖLDÜR BENİ. Ya da…………………………………….



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın sevgi ve aşk kümesinde bulunan diğer yazıları...
Seninle Doluyum
Cumartesiler suçlu mu?


Yusuf FURAN kimdir?

Ben buradaki birbirinden değerli yazarlara saygısızlık yapmamak için kendimi kesinlikle bir yazar olarak tanımlayamam. Sadece kendi kendime bir şeyler karalayıp bunları başkalarıyla paylaşmak isteyen biriyim.

Etkilendiği Yazarlar:
Duygularıyla yazan herkesten etkilenmişimdir.


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Yusuf FURAN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.