Konuş ki seni göreyim. -Aristoteles |
|
||||||||||
|
Kırıcı sözcüklerin ayazında kaç kalbin yıkılışını izledik böyle umarsızca, Ve ayrıntıların hayat kurtardığı o sisli günlerin ardından, Soğuk ellerimle dokundum gözlerinin sıcağına. Cebimden birkaç güneş kırıntısı çıkarttım sokakların karanlığını silmek için biraz olsun. Yaşayan bir aşkı beyninden vurup gitmek vardı yapamadım. Şimdi sen hergece o masum hainliğinle gülümse benden başka yüzlere, Kır, incit tek bir ses kalmasın çığlıklardan başka. Çok uzaklardan masallar anlat hiç bilmemesi gereken çocuklara, Suskunluğumun gizinde arama artık beni. Arama yalan dolan aşkların tılsımlarını, Yıkılışların geçit töreni izleniyor şimdi şehrin en güzel manzarasından, Sende direnme aldanışının o acıtan yaban ağrısına.. Kalemler yazmasın artık bu ölüm fermanlarını, İntiharların uçurumlarında bekleyen zavallı şehir ölüleri, kaybetsinler umutsuzluk birikintilerini. Bir yağmur yağsın uyansın caddelerin yabancı bakışları. Hadi dönmeyelim eskiye artık, Kusurlu dokunuşları bırakalım en kuytu dehlizlere. Anla artık bir tek sevdan kaldı içimde beni kemiren. Sevgi elimden düşüyor yokluğunda şimdi. Anla tek sebep sensin yaşatmaya çalıştığım yüreğime.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Barış Kılıç, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |