Milli egemenlik öyle bir nurdur ki, onun karşısında zincirler erir, taç ve tahtlar batar, mahvolur. -Atatürk |
|
||||||||||
|
Tadanın yanıp kavrulduğunu Aşk denilen illetin Bilmem hiç beni kandırdığını Kim demişse bunu çok yanılmış Aklımı tatile çıkarırmış Ayaklarımı yerden kesermiş Hiç aşık olmadım bilemem ki Aşk nasıl bir duygudur Haydi bana anlatsanıza Öğretin bana aşkın varlığını Tadı neye benzer Yenilir mi içilir mi, Yoksa uzaktan bakılıp Yakından seçilir mi İnanır mı insan sevdiğine Güvenir mi sonuna kadar Ya hayallerin suya düşmesi O da var mıdır aşkın içinde Deli olacağım düşünmekten Sabaha kadar pineklemekten Bir o yana bir bu yana dönüp Peşpeşe sigara tüttürmekten Sanki yaşar gibi olurdum bazen Hep onu düşünür, onunla nefes alırdım Sonra ne oldu, hani aşk ölümsüzdü Hani beni uçuracaktı gökyüzünde Hani bulutların üstünde şarkı söyleyecektik birlikte Ne oldu ha, ne oldu ? Yoksa aşkı ben mi yarattım Ya da fazla mı büyüttüm gözümde Yok, yok ben aşkı hiç tatmadım bilemem ki... Varlığından bile emin değilim aslında Neden soruyorum ki Siz biliyor musunuz ne olduğunu sanki Hepimiz yaşıyoruz beynimizde Aşkların en güzelini Bu yüzden değil mi kolay kırılmamız Bu yüzden değil mi beklentiler olmayınca Her şeye lanet edişimiz Evet, evet sanırım aşk bu.... Ya da değil mi? Yardım edin ne olur Öğrenmem lazım aşk nedir Nerde gezer Ne yer ne içer Tadı var mı Kokar mı Beni sever mi?
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Sevgi Yavuz, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |