Bilge kişi her şeye şaşan kişidir. -Andre Gide |
|
||||||||||
|
Gelme açısını hiç bilmediğim ve gölgemin ne zaman uzayıp ne zaman kısaldığını hiç kestiremediğim sıcak asfalt yürüyüşlerimin sonunda buluyordum kendimce seni. Anlamadan çözemediğim çözdükçe anladığım matematik soruları gibisin. Bir kibrit gibi ha yandı, yanmayacak umuduyla aylardır çaktığım Ha sevdi, sevmeyecek umuduyla beklediğim. oysaki sen ayrıntıları gizlenen siyah-beyaz fotoğraflardaki bakışlara aldandın kanımca. Beraber kabul etmiştik "gözün herşeyi göremediğini" Ama yaptığın anlamsız yüzhatları yakıştırmalarını kanıksayamadım bir türlü bunu yapmayacağını düşünürdüm hep. çünkü; bilirdin telefon faturalarımdaki sabit ücret sıkıntılarımı. Kafein nöbetleriyle süren mesajlaşmalarımızın sonunda "yani deyip açıklama yapılan fıkralardan bir farkı kalmıyordu" Basit sözcüklerle yapılan hataların anlatım bozuklukları sorularına yansıması gibi birşeydi herhalde. Derin soluklarla daldığım okyanuslardan eli boş çıkan dalgıç olurdum. Hiç dalmadan vurgun yiyen bir sünger avcısı gibi. Fırtınalarda çözülmesi en zor gemici düğümleriyle bağladım seni kalbimin binbir yerine. "Hadi yarın görüşürüz"lerdeki yarın umutsuzluğuyla sarılmak isterdim bedenine bir ahtapot gibi Umutla çıkılan tren yolculuklarında son istasyonda bekleyen o kadın. evet, evet o kadın sendin işte ama ben yoktum.. Girenlerin çıkanlara eşit olduğu kimyasal denklemlerde ben+sen=biz denkleminin neden sağlanamadığının cevaplarını aradım hep şıklarda ama bizim kimyayla bir bağlantımız yoktu. Cevabı hemen bulurdum (hiçbiri) bu da ne! bu kalem ne arıyor elimde bunları kim yazdı kültablasını neden başalmadınız. Anne! kahvaltımı gene hazırlamamışsın. O da ne! sabah ezanı okunuyor. Gün ağarmamış etraf çile kokuyor. Yıldızlar korkak bana bakıyor. Hayır ama böyle bitmiyordu ki filmin sonu Mutlu son bu olamazdı Peki! Peki kim bu?
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © okan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |