Müzik söylenemeyeni, ama sessiz de kalınamayanı anlatıyor. -Victor Hugo |
|
||||||||||
|
SENSIZIM... SENSIZ GECEN SU HAYAT NEKADAR ANLAMSIZ VE BOS. SEN OLMADAN HICBIRSEYIN TADI YOK. AKLIMDA SOZLERIN YUREGIMDE SEN VARSIN. UZGUNUM YINE. SENSIZ GECTI ILK GECEM DUN GECE. SESSIZ BIR KOSEDE AGLARKEN SESIMI DUYAN OLMADI. OKADAR AGLADIMKI SENIN ICIN. SEN NERDEYDIN BE ASKIM ? BEN AGLARKEN SEN GULUYORMUYDUN ? SEN HEP GUL ASKIM. SANA GULMEK COK YAKISIYOR. SEN GUZEL YASAMAYA HEP IYI OLMAYA LAYIKSIN. SEN YOKKEN RUZGARIN SESINI DINLEDIM. GECE HAYALINE SARILIP YATTIM. SEN YANIMDASIN DIYE O GUZEL RUYALARDAN HIC UYANMAK ISTEMEDIM. SABAHA DOGRU GUN DOGARKEN SENINLE GUNE YENIDEN DOGMAK ISTERDIM ASKIM. TATLI RUYALARDAN UYANDIGIMDA SEN YOKTUN YANIMDA. BUTUN HAYALLERIM YIKILDI ASKIM. NEREYE GITTIN SEN ? YOKSUN YINE. OYSA BUTUN GECE SENIN KOLLARINDA UYUDUM. BUNU IYI BILIYORUM. SENIN SICAKLIGINI HISSETTIM CUNKU. BEN SANA SARILDIM ASKIM. BUNU HATIRLIYORUM. YOKSA YINE HAYALINMIYDI ? ASKIM SEN YANIMDA OLMASANDA HAYALIN HEP BENIMLE.SEN YETERKI MUTLU OL. SEN HEP GUL. BEN SENSIZ YASAMAYA ALISIRIM ASKIM. KENDIMI FEDA EDIP UZAKLARA GIDERIM SENIN ICIN. SENINLE OLUP SENI UZMEKTENSE SENSIZ OLUP SENI MUTLU ETMEYI TERCIH EDERIM.BEN SIMDI GIDIYORUM ASKIM.UZAKLARA COK UZAKLARA. SENDEN COK UZAKTA AMA YUREGINE COK YAKIN BIRYERDE OLACAGIM. HEP SENI UZAKTAN SEVECEGIM. BEN UZAKLARA GITSEMDE, SENI SEVMIYORUM DESEMDE, SENI COK UZSEMDE SENI HEP SEVECEGIM... SENI SONSUZA KADAR BIRAKIYORUM ASKIM. SEN MUTLU OLASIN DIYE. BIRGUN BENI ARARSAN YINE AYNI YERDE OLACAGIM BEN. BIRAKTIGIN GIBI BURDAYIM. YANLIZ DEGILSIN CANINDAYIM. TUT ELIMI TUT YANINDAYIM. YANLIZ DEGILSIN CANINDAYIM. SENI HEP HATIRLAYACAGIM ASKIM. EGER BENI GORMEK ISTERSEN ORAYA GEL. BEN HEP ORDA OLACAGIM ASKIM. BIRGUN BENDE OLUP GIDERSEM BENIDE ORAYA GOMSUNLER ASKIM. O YERDE DOGDUM SENINLE ORADA OLECEGIM TEK BASIMA. SENI ALLAHA EMANET EDIYORUM ASKIM. HERSEY GONLUNCE OLSUN....
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © ersin sert, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |