Dilerim, tüm yaşamınız boyunca yaşarsınız. -Swift |
|
||||||||||
|
Şairine küser mi hiç müzeyyen Gözyaşları yalnızca bir su damlası değil Seni bu denli üzen , hislerin ve hikayen Yüksekten korkan bir adam Seni sever mi hiç müzeyyen Alerjen bir kalp bu benimkisi Senin avuç içlerin kurdeşen bi'tanem Bilirsin sevgi rasyonel bir denklem Bir nevi kartezyen , biraz matematiksel Meğer delice severmiş seni görkem Çünkü aşk akla sığmaz , kalp şizofren Kafam Notr Dame'ın kamburundan beter Gel livaziyem bu gece gidelim bu şehirden Cam kenarı senin olsun , manzaran bana yeter Gel livaziyem gidelim sen ve ben , uzak bir yer .. // Fesleğen kokan bir şiir Katilini sever mi hiç müzeyyen Benim şehrim güneşten uzak Şiirlerim seni yaşatır mı bi'tanem Düşersem tutar mısın ellerimden Beni yine sevebilir misin müzeyyen Biliyorum sen zoru seçersin bi'tanem Hâlbuki bırakmak bu kadar kolayken Bilirsin sevgi rasyonel bir denklem Bir nevi sen , biraz sana benzer Meğer beni delice severmişsin sen Çünkü aşk akla sığmaz , kalp şizofren Quasimodo dün gece öldü müzeyyen Şimdi gel desem yine gelir misin benimle , yeniden Benim ellerim soğuk olur , kalbim sana yeter Öyleyse gel livaziyem gidelim sen ve ben , uzak bir yer ..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Görkem Tunç, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |