"Bilmezlik ile ne hoştum; hayalimde ne güzellik, ne de aşk vardı." -Fuzuli, Leyla ile Mecnun |
|
||||||||||
|
Sen güneş kadar güzelsin . geceler bile kıskanır seni uzaktan herkes sana bakınır ama bil ki ben sana her şeyden yakınım ışığın kör etmez beni Ben gece kadar suskunum güneşim , gözlerimden tanır beni uzaktan bana herkes düşman ama biliyorum ki sen bana gözlerimden yakınsın karanlığım kör etmez seni Biz güneşli geceler kadar tuhafız seninle tek buluşma noktamız gökyüzü uzakken bile yakınız birbirimize biliyoruz ki bu bir aşk değil bir hayat öyküsü Senden öncesini hatırlamıyorum hiç . Nefes alıp vermek yaşamaktan sayılmasa gerek . Ben , aldığım her nefesi seninle bölüştüğümde anladım yaşamak ne demek . Seviyorum seni eski bir şarkıyı cızırtılı bir plaktan dinler gibi seviyorum seni bir balkon sohbetinde çayıma iki şeker gibi seviyorum seni bir sahil kasabasında ölümümü bekler gibi seviyorum işte bir kış akşamında güneşi özler gibi seviyorum seni gökyüzünün ortasında gök yüzünü düşler gibi seviyorum seni tuhaf bir şekilde bu , gök yüzünü düşlerken gökyüzünden düşmek gibi Biz bence daha önce karşılaştık seninle . Belki okuduğumuz şiirlerde , belki de kimsenin bizi tanımadığı , yapayalnız kaldığımız o karanlık gecelerde . Yabancı değiliz birbirimize . Sana herkesten çok güveniyorum . Unuttun mu ? Ben bir keresinde , kalbimi bırakmıştım avuç içlerine . Ölümsüzlüğümün kaynağı ellerinmiş meğer .
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Görkem Tunç, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |