..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Konuş ki seni göreyim. -Aristoteles
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Bilimsel > Politika > Salih Zeki Çavdaroğlu




2 Haziran 2020
Koyunlarında Besledikleri Yılan Nihayet Onları da Soktu  
Salih Zeki Çavdaroğlu
Amerika Birleşik Devletleri' nde Yaşanan Protesto Hareketlerinin Sonuçları...


:ADDA:

Tarih 19 Mart 2016’ dır.
Türkiye, neredeyse 15 Temmuz darbe girişiminin arefesinde, kendi ve iç ve dış güvenliği bakımından, oldukça sarsıntılı çalkantılar içindedir.

Devlet; hâlâ PKK ile FETÖ terör örgütlerinin faaliyet ve bombalı eylemleri ile uğraşırken, diğer taraftan muhalif partiler, onlara verdikleri doğrudan, ya da dolaylı desteklemekte, ve de, ülkeyi başta ABD olmak üzere, Avrupalı devletlere şikâyet etmekle meşguldürler.

Hatta CHP Genel Başkanı, Emperyalist Batı’ ya, kendilerine destek vermeleri halinde, Erdoğan’ ı düşürebilip, yargılayacaklarından dem vuracak kadar, gözünü karartmaktaydı.

Nato’ dan müttefiki olan Türkiye’ nin, arazide yok etmeye çalıştığı, PKK, PYD ve YPG’ ye, ABD, binlerce tır dolusu, silah, mühimmat ve nakdî yardım yapmakta bir mahzur görmüyordu.

İşte, ABD ile terör örgütlerinin, öylesine utanç verici berbat bir alışveriş ve ilişkilerinin bulunduğu böylesi bir ortamda; Çanakkale Deniz Zaferi’nin 101’ inci yıldönümü kutlamalarında konuşan Cumhurbaşkanı Erdoğan, ABD Başkanı Trump’ ı muhatatab alarak, şu ültimatomu veriyordu :

“ Koynunuzda yılan besliyorsunuz. Beslediğiniz o yılan her an sizi de sokabilir. Türkiye'de patlayan bombaları, televizyon ekranlarından seyretmek size bir şey ifade ediyor olmayabilir. Aynı bombalar sizin şehirlerinizde patlamaya başladığında, bizim ne hissettiğimizi mutlaka anlayacaksınız ama o zaman her şey için çok geç olacak. Kendi ülkenizi hedef aldığında asla tahammül edemeyeceğiniz faaliyetleri, sırf Türkiye'ye yönelik olduğu için desteklemekten vazgeçin…”
Bu sözlerin üzerinden henüz üç sene bile geçmeden, ABD Başkan Donald Trump, daha dünkü açıklamasında, ülkede, siyahi George Floyd'un ölümüyle başlayan protestoları değerlendirirken, Güneydoğu’ da PKK ve ortakları örgütlerin, Türkiye’ ye karşı sürdürdüğü ihanet mücadelesinde, Amerikan devleti adına, âdeta onların danışmanlığını yapan, “ ANTİFA” isimli terör örgütünü, "bunlar organize radikal sol gruplar “ diye tanımlayıp, onların, protestocuların yanında olduğunu işaret ederek, örgütü, protestocuları "provoke etmekle" etmekle suçluyor ve artık, Devlet olarak , ANTİFA’ yı, "terör örgütü " olarak tanıyacağını açıklıyordu.

Biz, zaten PKK’ yı bitirdik sayılır; bu durumda onun kardeşleri olan PYD, YPG ise, herhalde , artık kendi derdine düşmüş olan ABD’ den yeterli yardımı da pek alamayacak ve mağaralarına çekileceklerdir.

Bakara suresi, 256. âyette, Cenâb-ı ALLAH’ ın buyurduğu gibi : “Sizin hayır sandığınız şeyde şer; Şer sandığınız şeyde hayır vardır. ALLAH (C.C) bilir siz bilmezsiniz “ ilâhî, kaidesinin belirdiğine, bir kere daha şahitlik ediyoruz.

Dünya, bir minimini virüsün yol açtığı bu hengâme ile, çok farklı bir siyasî düzene doğru hızla yol alıyor.

Vaziyet onu gösteriyor ki; Dünya kamuoyu, dünyanın 5’ ten daha büyük olduğunu, Türkiye’ nin BM’ de yerleşeceği 6. Koltuktan anlayacaktı inşaALLAH…



Salih Zeki Çavdaroğlu
02 Mayıs 2020




https://ferahnak.wordpress.com/2020/06/02/koyunlarinda-besledikleri-yilan-nihayet-onlari-da-soktu/



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın bilimsel ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
M E C E L L E

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Vefatının 67. Yılında Ziya Osman Saba’ Yı Rahmetle Anıyoruz... [Şiir]
İki Bedene Tek Ruh [Şiir]
Adı Konulmamış Duygular [Şiir]
Aşk Bir Terennüm İse [Şiir]
Hayal Bazan Gerçeği Aşar [Şiir]
Sensizlik Beyitleri [Şiir]
Yağmuru Beklerken [Şiir]
Her Şey Geçmişte Kaldı [Şiir]
Vesvese [Şiir]
"" Mâzi Kalbimde Yaradır "" [Şiir]


Salih Zeki Çavdaroğlu kimdir?

Otuz yıldan fazla bir süredir Geleneksel Türk Musıkisi eğitimi aldım. Üsküdar Musıki Cemiyeti' nde 20 yıl korist - solist olarak görev yaptım. Bu güz Türk Musıkisi üzerine makaleler yazıyorum. (bkz. www. musikidergisi. com)

Etkilendiği Yazarlar:
N.Fazıl , C.Meriç, B.Ayvazoğlu,


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Salih Zeki Çavdaroğlu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.