Aşkın aldı benden beni. -Yunus Emre |
|
||||||||||
|
Gözyaşlarım anlamını kaybetmişti artık. Sen bir kuş misali, şu anın varsa yarının yoktu. Ben kaçmaya alışıktım, senin geleceğini hiç düşünmemiştim. Zamanın tüm güzelliklerini elimin tersiyle itmişim. Karma beni buldu, ben de sana vuruldum. Senin gittiğini anlayamadım, senin beni unutabileceğini hiç düşünmedim. Bana çok uzak bir diyardaki yalan gibi geldi bu ihtimal. Ben seni tanırdım, sen beni anlardın. Sanki bu sonlu rüyada sonsuzluğun temsiliydin. Sana öyle çok güvendim ki, bitmeyecek bir kalp ağrısı içinde boğulmak üzereyim. Sana güvendiğim, sana en derinimi açtığım için pişman değilim. Çünkü en büyük kavgalarımız bile beni güldürürdü. Seninle tatlı sert konuşmak benim için günün hediyesi gibiydi. Sevmeyi bilmiyordum galiba. Küçük bir kız çocuğuydum, bir gün sana artık ufaklık değilim demiş olsam da hiç değişmedim. Evet, kendimi törpüledim, kalp kırmamak için kırılmayı göze almayı öğrendim. Ama içimdeki o sevgiden, sana verdiğim değerden biraz bile eksiltmedim. Sevgi denilen şey, hataları bile güzel görmek değil midir? Doğru olmayabilir, acı verebilir. Ama sevgi iyileştiricidir. Yanlışları beraber çözmektir, düğümleri problemlerden kurtarıp kalpleri bağlamak için kullanmaktır. İnsan isterse tüm dikenlerden sağ salim çıkabilir. İnsan isterse kanayan yaralarını bile yok edebilir. En güzeli de, her gece başımı yastığa koyduğumda senin beni hala hissettiğini düşünebilmemdi. Artık bunu yapamayacak kadar büyük bir geç kalınmışlıktayız. Ben bir boşlukta süzülerek senin gülüşünü hayal ediyorum. Bir başkasıysa o gülüşü yaşıyor...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Merve Kalkan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |