Her insanda insanlığın tüm durumları vardır. -Montaigne |
|
||||||||||
|
Gündüzleri bile ben,uzun soğuk geceyim, Dillerde söylenmemiş,yabancı bir heceyim, Unutulmuş şiirlerde,anlamsız bir dizeyim. Yalnızlık ne demek,ben çok iyi bilirim, Issız bir ormanda,yapayalnız filizim, Bir kayın ağacının soğuk gölgesiyim, Üşüyorum buralarda,yoktur beni güneşim. Yalnızlık ne demek,ben çok iyi bilirim, Dilimde türküdür,ben hep onu söylerim, Söylemezsem bil ki,söyleneni dinlerim, Eski kırık bir sazın,kopmuş bam teliyim. Yalnızlık ne demek,ben çok iyi bilirim, Tek başıma bilinmez,sonsuz bir denizim, Ben kendi bildiğim yollardan giderim, Gittiğim yollarım hep taşlıdır benim. Yalnızlık ne demek,ben çok iyi bilirim, Bir ağaç üstünde,unutulmuş meyveyim, Bir kuşun yemek için,belki de kısmetiyim, Belki de rüzgardan savrularak düşerim. Yalnızlık ne demek,ben çok iyi bilirim, Derdi anlaşılmayan,çaresiz bir bebeğim, Bir cami avlusuna bırakılmış gibiyim, Ağlasam da nafile duyulmaz benim sesim. Yalnızlık ne demek,ben çok iyi bilirim, Gelirsen sana ben,şu canımı veririm, Versem de canımı,tekrar geri gelirim, Seni ölürcesine,yine hep ben severim. Yalnızlık ne demek,ben çok iyi bilirim, Artuk uçamayan,ömrü dolmuş kelebeğim. Issız bir köşede can çekişmekteyim Ölürkende yine ben,kimsesiz bir garibim.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © ÖZER KOCAÇAKIR, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |