..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Bir sanatçı başarısız olamaz; sanatçı olabilmek bir başarıdır. -Charles Horton Cooley
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Şiir > Bireysel > erdorum acaroğlu




28 Eylül 2017
Cankuşum  
erdorum acaroğlu

:IBE:
CAN/kuşum

sen
geldin
patlayan bir gayyadan

serin
gölgenle

sen
geldin
kara dağdan
yalım taşar gibi



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın bireysel kümesinde bulunan diğer yazıları...
"Karadutum" Doğaç
Oğlak
Uzar Hasretliklerim


erdorum acaroğlu kimdir?

Erdorum ACAROĞLU Acıpayam nüfsuna kayıtlı ancak, Memur olan babasının görevi nedeniyle, Hiç görmediği bir ilin “şirin” olduğu söylenen bir ilçesinde, soğuk bir kış gününde doğdu. tüm okulları çeşitli illerde okudu. Hiçbir okulu başladığı ilde bitirme zevkini tatmadı. Gelenek bozulmadı; Yüksek Okul ile Lisans Tamamlama Eğitimini üç ayrı ilde tamamladı. Altı yıl boyunca birbirinden farklı birçok işte çalıştı; ama öğretmenlik inadından bir türlü vazgeçmedi. Türk Dili Edebiyatı. ve Türkçe Öğretmeni olarak bir süre Özel Dershanecilik, ardından Milli Eğitim bünyesindeki eğitim kademelerinde öğretmenlik, idarecilik ve bir Yüksek Okulda okutmanlık yaptı. Kırk yıl boyunca anlatmaya çalıştıklarımı sayfalara dökmüşsün; hepsinin altına imzamı atıyorum “B. Ö. ” Dilin tüm zenginliklerini kullanmaya çalıştığınız eserinizin, en az kullandığınız dil kadar zengin, derin ve yaşayan içeriğine yalnızca, acizane hayran olduğumu bildirmek acımasızlığını gösterebiliyorum. “Ş. Ö” Bazı yerleri beni öyle ürküttü ki, “umarım bir sonraki dizede kendimle karşılaşmam” derken, geç de olsa elimdekinin ayna olduğunu fark ettim. Alev almış bir yapıda cırcır böcekleri üzerine şiirler yazmanın mantıksızlığını kanıtladığın eserinde; “yaşanmadan yazılmaz” lığın tadını aldım. Ancak, keşke okumasaydım. Yahu canımı çok acıttın “R . D. ” Kapak resmindeki fırça darbelerimin elindeki kalemle benzerliğine, hoyratlığına, kitabını okuyunca bir kez daha inandım “E. L. A. ”


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © erdorum acaroğlu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.