..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Pek çok doktorun yardımı ile ölüyorum. -Büyük İskender
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Aşk ve Romantizm > Selin Has




27 Temmuz 2017
Uçak O  
Selin Has
Karakterler tamamen gerçek hayatın ürünüdür. Olaylar tamamen hayal gücünüzün kurgusudur.


:AECC:
Başını kızın yumuşak dizlerine koyduğunda sigarası kıvırcık saçlarını yakacaktı neredeyse.

“Dur!” dedi kız kıkırdayarak. Hafifçe kafasını itti.

“Ne oldu?”

“Saçın yanacaktı.”

Omuz silkti. Şuan umursayacağı en son şey bu olmalıydı. Huzur bir kızın (ya da bu kızın) dizlerindeydi, saçlarında dolaşan uzun titrek parmaklarının ucundaydı herhalde. Belki de sadece ona verdiği dostluğun güvenli sıcaklığındaydı. Selin ilk defa kendini önemli hissediyordu ve gözleri onunkilere sabitlediğinde adeta “teşekkür ederim, seni seviyorum” diyordu!

Bir yandan hava da iyice kararıyordu, yıldızlar seçiliyordu artık.

“Kaça kadar buradayız?”

Kız bu soruya sitemli sitemli güldü önce, tek kaşını kaldırdı, sonra gözlerinin en derinine baktı.

“Bu kadar çabuk mu sıkıldın?”

Derin bu cevap karşısında afalladı, tahmin etmeliydi. Bu yeşil gözler kırık bir kalbin aynasıydı, bunu nasıl unutmuştu? Kız daha önce çok yara almıştı, şimdi yoğurdu üfleyerek yiyordu haliyle.

“Saçmalıyorsun.” dedi göz devirerek. Doğrulttuğu başını geri koydu kızın dizlerine. Denizi seyretmeye devam etti, çenesini kapamaya karar verdi. Bu anı bozmak istemiyordu, bir daha gelmezdi böylesi. Selin de onu bırakıp gidecekti zaten, tadını çıkarmak en doğrusuydu.

O bunları düşünürken hesaba katmadığı başka bir şey vardı. Bu şeyi yanağına düşen bir damla gözyaşı olmasa fark edemezdi herhalde. Kız parmağıyla hemen sildi göz yaşını Derin’in yanağından. Derin ona baktığında karşılaştığı manzara içini yakmıştı.

Ukala tavırlarla onu eğlendiren kız gitmiş, yerine çaresiz, savunmasız ve güçsüz bir çocuk gelmişti. Kız ağlıyordu ve tek sebebi kaybetme korkusuydu. Asıl ilginç olansa, bu anı ilk defa yaşamıyor olmasına rağmen sol yanında aynı sızıyı daha şiddetli hissedişiydi. Bu acıma duygusu değildi, sevgi de değildi. Bu “anlayıştı”.

Yüzünü kıza döndü hala dizlerinde yatarken ve dudaklarındaki sigarayı alıp söndürdü kayaların birinde. Baktı ona, “ben buradayım” der gibi baktı. Babasının veremediği güveni verir gibi baktı kızın kan çanağına dönmüş orman gözlerine, darmadağın ifadesine.

“Ağlama.” . Bunu söylerken sesi titredi onun da.

“Ağlamıyorum.”

İkisi de güldüler kız akan makyajını silmeye uğraşırken. Lacivert göz kaleminin bıraktığı koyu lekeyi temizlemekten vazgeçip belki otuzuncu sigarayı inadına tekrar yaktığında Derin yine denizi seyre koyuldu. Biraz daha sustular. Kız üç beş nefeste bir sigarasını ona veriyordu, o da üç beş nefes çekip kıza geri veriyordu. Buluşma planlarında bu yoktu, hiçbir zaman da olmamıştı ama her seferinde bunu yaparken buluyorlardı kendilerini. “Alışveriş yaparız!”, “Denize gireriz!”, “Yürüyüş yaparız sahilde!” diyorlardı ama her seferinde bu kayalıklara uzanıp bazen gece olana, bazen sabaha, bazen de sadece sarhoş olana kadar Ege Denizine dalıyordu gözleri. Kızın parfümüyle karışmış dumanlı deniz esintisine öyle alışmıştı ki Derin, her buluşmadan sonra kaybetme korkusu biraz daha artıyordu. Kız için de farklı değildi, alışmaktan ölümüne korkuyordu ama bu kayalıklara gelmeden bir haftadan fazla yaşayamıyordu. Her şey güzeldi ve kızı en çok korkutan da buydu.

“Bak!” diye bağırdı kız bir anda sigarasını tuttuğu işaret ve orta parmağını yıldızlı gökyüzüne kaldırarak. Derin de hemen gösterdiği yere baktı.

“Yıldız kayıyor.”

Derin kızın saflığına kahkahalarla gülerken “Uçak o!” demeyi ihmal etmedi.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın aşk ve romantizm kümesinde bulunan diğer yazıları...
Gözlerime Bak


Selin Has kimdir?



Etkilendiği Yazarlar:
Özdemir Asaf, Kaan Tangöze, Oliver Sykes


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Selin Has, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.