..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Sanatçının işlevsel tanımı bilinci neşelendirmektir. -Max Eastman
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Anılar > KÜBRA KÜÇÜKKÖR




2 Şubat 2017
Fren ve Gaz Önemli  
KÜBRA KÜÇÜKKÖR
Bir şeyler öğretiyor ki evdeki hesap çarşıya uymuyor. Senin yaptığın planlar yarın sana gülüp neyine güvendin de plan yaptın diyor. Acı acı gülerek kabul ediyorsun. Doğru.


:ACHF:
Hayatı aşkı sorgula dur ölene kadar yapar insan bunu durmadan yapar. Bıkmaz usanmaz hayatın anlamını gideceği yönü sorgular durur.
Kötüdür diyemem bu bakışa aslında ama bazen de bırakmalı kendini
Çünkü bir şeyler öğretiyor ki evdeki hesap çarşıya uymuyor. Senin yaptığın planlar yarın sana gülüp neyine güvendin de plan yaptın diyor. Acı acı gülerek kabul ediyorsun. Doğru.
Doğru tabi bıraksana kendini diyeceğim şimdi onu da yapamayacaksın biliyorsun.
Sanırım en iyi yolu buldum ve deniyorum. Yani arada frene basıp sonra canım isteyince gaza basıyorum.Yol ilerlerken kaygan zemine gelince bir durup bakıyorum etrafıma ne var ne yok dostlar diye.
Tabi etrafında kaç dostun vardır orası da muamma ya neyse. Şimdi ben sana onları sorgulatmış olmayayım. Yani belki sende farkındasındır ama sineye çekiyorsundur. Benden sana azcık hayat dersi olsun boşuna çekme sineye çünkü bir yerde bir gün çok kötü patlıyorsun. Sonra seni tutana aşk olsun.
İnsanlara güvenip arkamızı döndüğümüz kadar zarar verirler bize unutmamak lazım.
Bıçağı verme ki ilk önce seni kesmesin değil mi ama?
Beni karamsar bulanlar olabilir ama çoğu kişi buna bende dahil gerçekçi buluyor ve aptal olmaktansa gerçekçi olmayı tercih ederim. Hayat bizim seçim bizim yolar bizim. E zaten bir kere gelmiyor muyuz dünyaya?Takıl kafana göre… Salla herkesi



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın anılar kümesinde bulunan diğer yazıları...
Acı Hissedilmek İster

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Okuduğumuz Kitaplardaki Karakterler Bir Gün Çıkıp Gelse…
Herkes Kendi Hayatında Başroldür


KÜBRA KÜÇÜKKÖR kimdir?

Yazmaya ve okumaya aşık. Merak kediyi öldürür sözünü sıkça duyar. Tarihe meraklı kişilik. Edebiyatsız bir dünya düşünmesi imkansız.

Etkilendiği Yazarlar:
kafka, edip cansever ,can yücel,cemal süreya,turgut uyar


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © KÜBRA KÜÇÜKKÖR, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.