İnsan özgür doğar, ama her yanı zincire vurulmuştur. -Rouesseau |
|
||||||||||
|
Kimseye kendinden fazla kendini arkadan bıçaklatacak kadar güvenmemeli diyor çünkü en iyi sen hissedersin içinin yandığını Çünkü Bir tek sen kendin bilirsin Başka kimse hissedemez hatta hayal bile edemez Ve ne yazık ki acı hissedilmek ister En ücra yerlere onu atıp gömmek istesen de o ısrarla hissedilmek ister Sen kovarsın o gelir Ve sen bir süre sonra onu kovmamaya başlarsın Kovamazsın alışırsın Tıpkı birine alışmak gibi O duyguya öyle bir alışırsın ki acın geçtiğinde eksik kalırsın Sanki bir parçan seni bırakıp gitmiş gibi terk edilmiş gibi tekrar kaybolmuş gibi işte o zaman içinin yanması ağlamakla geçmez Ağlamak bazen kısa sürer bazen uzun Bakıyorsun etrafa susmalısın diyorlar gösterme içindekini Umursamıyoruz ki biz Biz seni umursamıyoruz Biz değerliyiz sen değil diye bağırıyorlar Cinsiyetin ne önemi var ki bu durumda Bunu hem cinsin de söylüyor karşı cinste Bunu sana insan olan söylüyor Gerisinin ne önemi var ki Aslında bunu sana insanlığı kaybeden tüm insanlık söylüyor ama farkında değiller E tabi önce şaşırıyorsun ama sonra, Sonra anlıyorsun ki sende onlar gibi olmalısın. Bencil olmalısın Kendini düşünmelisin çünkü seni senden daha iyi tanıyacak kimse yok üzgünüm ama kabul et sana senden daha çok değer verecek sevecek biri de yok.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © KÜBRA KÜÇÜKKÖR, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |