..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Kitabının bir kopyasını gönderdiğin için sağol. Onu okumakla hiç zaman yitirmeyeceğim. -Moses Hadas
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Anı > sena peker




5 Şubat 2016
Sol Yanım  
sena peker
HAYALLER Mİ seni bana getiren. yoksa özlemin mi. saçma olur özlemin. hayaller işte yine yaptı yapacağını.....


:ACII:
Bir şarkı çalıyor ardından bir dans şarkısı. bizim şarkımız. Ellerimiz bir, kalplerimizde...
Dans etmeye başlıyoruz. Öyle ki gözlerin ışıl ışıl yine. Ve yine ben kirpiklerini izliyorum. Kulağıma fısıldıyorsun bir iki kelime, gamzelerimden öpüyorsun ve en çok da güzel dans ediyoruz. İnsanlar bize bakıp tebessüm ediyorlar. Nasıl da mutluyuz.
Hiç gitmemişsin gibi. Sahi sen ne zaman geldin? Ne zaman gitmiştin ki?
Gözlerimi açıyorum bir an alarmın zili dans şarkımızmış. Öyle bir an gözlerim doluşuyor. Sen önceden gitmiştin zaten, sanki yeni gitmişsin gibi boşluğa düşüyorum. Ellerim ayaklarım buz tutuyor. Sen gitmiştin zaten önceden. Ama biliyor musun hayalde de ayrı bi güzelsin. Mutlu oluyorum gün içerisinde bu rüyalarla, hayallerle...
Ve gözyaşlarımı silip kalktım. Bak bu gün de böyle başladı.
Sahi bir yerde okuduğuma göre özleyen insan özlediğinin rüyasına gelirmiş. Özledin mi ki cidden?
Neyse iyi tarafından bakılırsa bu sabah ruhlarımız birlikte güne başladı. Bak sen olmasan da ben her gece iyi geceler sol yanım demeden uyumuyorum.

GÜNAYDIN SOL'YANIM

07:30




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın öykü ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Ağzımda Yine Çocukluk Türküsü

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Hakkını Helal Et Öğretmenim [Şiir]
Annem... [Şiir]
Olmadı Baba [Şiir]
Çanakkale Geçilmez [Şiir]
Gel Yanıma [Şiir]
Aşığım Sana Yar [Şiir]
Sen ve Ben [Şiir]
Biz Tren Yolu Çocuğuyuz [Şiir]
Kış Günü [Şiir]
Bilinmez Sevgi [Şiir]


sena peker kimdir?

yaşayarak değil görerek yaşadığım için yazıyorum böyle yazılarımı. ve insan içindekilerini yazınca zamanla kağıt kalem ona dostu oluyor.

Etkilendiği Yazarlar:
kahraman tazeoğlu, özdemir asalf, oğuz atay,


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © sena peker , 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.