Kurguyla gerçek arasındaki ayrım, kurgunun mantıklı olmak zorunda olması. -Tom Clancy |
|
||||||||||
|
Bir an durup parmak uçlarına baktı, çorabinin kuru kalan tarafıyla çıplak kalan parmağını içeri almaya çalıştı..Kimdi acaba bu yıldız bakışlı kız, durdu düşündü görmemişti onu şimdiye kadar ama bakışına çok aşikardı.. Konuşuyor muydu yoksa şarkı mı söylüyordu anlayamadı,tek anladıği gülüşünün üşüyen yanlarını ısıttıği idi..Elleriyle işaretlere başladı bir şeyler anlatmak istiyordu herhalde hala ne yapmak istediğine anlam veremedi,ne anlatmak istiyordu bana diye düşündü, kendisi de bir şeyler mırıldanmak istedi, olmadı, yapamadı, dilini mi yutmuştu acaba yıldız bakışları görünce yok yok hala ona şarkı söylediğini düşündü..Kendisi de ayağa kalkıp küçük küçük dansa başladı beyninde çalan kendi parçasinda birkaç figür gösterdi o dans ettikçe gülüyordu yıldız bakışlı kız da.. O güldükçe müziğin sesi arttı sanki beyninde ayakları yırtık çorabına inat daha sağlam basıyordu yere, coştukça yüreği eridi...acaba o da kendisi gibi içindeki müzikle mi yaşıyordu diye düşündü sevindi kendi gibiydi.. Birden içeriye annesi girdi bayanı görünce çook sevinmişti oğluna yaklaşıp bir şeyler anlatmaya çalıştı sadece annesini anlayabiliyordu ve gelen kişi tüm kelimeleri isaretlere bağlayan eğitimci idi ona her seyi anlatabilme ve anlayabilmesi için işaret dili öğretecekti.. Bir an üzüldüü kendi gibi dilsiz ve sağır sandi ama düşündü onun yanında o da dilsizdi ve ona sağirdi, onun içindeki şarkısını duymadığı için...Beraber yüreğindeki şarkıyı anlayıp yıldızlı bakışta kaybolacaktı kim bilir... İçindeki yıldıza sarıldı yıldızının adını Güneş koyacaği güne yaklaşıyordu belki de gönlündeki ritme kulak vererek....
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Elif Özcan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |