Hiçbir zaman karakterlerimin hüzünlü olduklarını düşünmedim. Tersine yaşam dolular. Trajediyi seçmediler, trajedi onları seçti. -Juliette Binoche |
|
||||||||||
|
Hemen hemen herkesin elinde akıllı telefonlar...Biz zamanlar cep telefonu denilen aletin özelliklerinin geliştirilip isminin akıllı telefon olnasından bahsediyorum.Evet bu telefonlar günlük hayatımızın vazgeçilmezleri arasında favori listede ilk sırada ya da sıralarda.Neden? Çünkü yapacağımız işleri aklımızda tutamıyoruz,ya da tutmak istemiyoruz.Her neyse benim asıl söylemek istediim bu değil. Sosyal Medyayı seviyorum ve öğrenciliğimi aksatmadan sosyal medya kullanıyorum.Ama yediği içtiği herşeyi sosyal medyada paylaşanlarıda hiç anlayamıyorum.Geleneklerimizin aksine hareket ediyoruz. Her neyse... Artık özellikle Facebookta vb.sayfalarda birçok sayfa var.Bu sayfaları yöneten kişiler herhangi bir ücret almadan sayfayı açma amaçları doğrultusunda paylaşımlarda,bilgilendirilmelerde bulunuyorlar.Bazen paylaştıkları yazılar uzun diye okunmuyor.Elbette hiçkimse bu yazıları okumak zorunda değil.Uzun dediğim yazı sözgelimi uzun.Uzmun yazı dediğim A4 kağıdında ortalama bir sayfa.Kendi takip ettiğim sayfalarda ki paylaşımları elimden geldiği kadar dikkatle incelemeye,okumaya çalışıyorum.Ancak bazı kişiler yazının tamamını okumadan admini yalancıkla suçluyorlar.Nasıl mı? Bir şehirle alakalı sayfa açılmış,şehirle alakalı gelişmeler objektif bir şekilde aktarılmaya çalışılıyor.Yeri geliyor bazen belediyenin eksiklerinden,hatalarından bahsediliyor,yeri geliyor belediyeye yaptığı bir hizmetten dolayı teşekkür ediliyor.Bu yazıyı yazmama sebep olan olay Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesinin önümüzdeki günlerde hayata geçireceği uygulamayla alakalı bilgilendirme tazısının uzun(!) oluşuydu.Yapılan paylaşım da uygulamanın aralık ayından itibaren uygulanacağını söylüyordu.Ancak bu yazınının tamamını okumayan bazı kişiler,admini yalancıkla suçluyordu.Unutmayın ki o adminler herhangi bir ücret almadan amaçları uğrunda paylaşımda bulunuyorlar,vakit harcıyorlar.Emeğe saygı gösterilmiyor maalesef.Yazının tamamını okumadan bir insan nasıl yalancıkla suçlanabilir?
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Recep Kuş, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |