İnsanların arasında yaşadığımız sürece, onları sevelim. -Andre Gide |
|
||||||||||
|
Görünmemesi gereken ne varsa gözlerimde. Duyulmaması gereken sesler kulağimdaydı Kayıttaydım sürekli...uyku nadir uğruyordu yanıma....Bu halimle uyumak imkansızdı Ses durmuyor Görüntü kaybolmuyordu. Bütün hikaye sesle başlamıştı.. Balkona çıkıp temiz hava almak istemiştim..hava kararmış vakit epey geçti. ~ Göbeğini ört Etrafa baktım kimse yoktu..kendime baktığımda göbegimin göründüğünü farkettim.Kollarimi kaldirdigim bir anda üzerimdeki body yukarı çıkmış olmalıydı. İyi de kim demişti kim uyarmıştı..kimdi sol kulagimdaki ses..aradim ..içimdeki tanriydi ben tanriydim.. Takii ezan vakitlerinde..küfürle..ahlaksız tekliflerle gelene kadar ses.. Ben şeytandım.. İkisiydim Ve Etrafım birbirlerinin içinde.sonra kendi içlerinde çürüyerek yokolan insanlarla doluydu.Sinir uclarima dokunan çürümüş et kokulari göz merkezini sarıp önümde canlaniyordu.. Ölü yiyenler de vardı..Kanlı irinli tedavisi mümkün yaralılar da Duyuyordum..görüyordum..Bu yüzden açıklanamayan acılar çekiyordum.. İdiopatiktim evet.. Ailemle paylaştıgımda apar topar psikiyatriste goturduler beni.. Ailemin okulun hatta mahallenin şizosuydum.. Şizofreni Bu piç teshisle hükümsüzdüm ;şaibeli bile değildim artık Hükmü verilmiş bir sonun bildirisi,ahirette çekilecek acının resmiydim bilmedikleri.. Bildikleri yada bildiklerini sandikları tek şeyse.. Tanrınin cezasiydım,..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Songül Şiar, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |