..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Zaman dostluğu güçlendirir, aşkı zayıflatır. -La Bruyere
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Eleştiri > 21. YÜZYIL > yavuz hasdemir




18 Haziran 2014
Hey Uzaylı Yeter da  
TEKNOLOJİ > insanlık

yavuz hasdemir


biz zaten küçükdük yada teknolojimi bizden büyük yada uzaylılarmı bizi küçülttü ne oldu ya böyle ha ne oldu...


:AFAJ:
Gelişen teknolojiden midir yoksa başka birşeymi... sanırım artık inandığım ve kabul etmek zorunda kaldığım ülkemin ve sevgili dünyamın günümüzdeki hikayesi şöyle:
Efendim uzaylılar teknolojik olarak onlardan geride kalmış biz dünyalıların üzerinde yeni icat ettikleri bir bombayı denemek istediler. Ki ortadoğuyu etkisi altına alan bu uzaylı yapım nükleer bomba insanları bitür zombiye dönüştürdü. Bombanın daha fazla tesir gösterdiği dünyanın diğer bölgelerindeki insanları ise (yani bizler) bu vahşete ""bilader normal arap milleti işte yada ah siz ortadoğulular "" diye başlayan eleştiri yada lafzal geçiştirmelerle olaylara duyarsız hale getirdi. Burada uzaylıların amacı ne mi? Hemen söyleyeyim biliyonuz bizimle birlikte 7 alem var yaradılan. Uzaylılarda bunlardan biri ve kendisi gibi geliişmiş başka alemlere karşı savaş durumuna hazırlıklı olmak için... İnanmadınızmı ozaman 2.tahminimi söyleyeyim mi oda şöyle:
Efendim uzaylılar 7 alemin sinema sektörünü tanımışlar ve biz daha gerçekçi,vahşetli,şehvetli,sapık,yalan,entrikalı vb gibisini yaparız demişler ve yine sırrını bilemediğimiz bir şeyle biz dünyalıları filimde oynatmaya başlamışlar. Filmde mesela ölüm gerçek ama sebebi yalan gibi entrikatsal 3 belkide 4 boyutlu uygulamaları çok kullanmışlar.Zekice hazırlanmış bir filmde olması gereken her şey var. Sinema eleştirmenlerine böyle 10 filim yapsan aç kalır adamlar. Tüm ayrıntılar düşünülmüş abiciğim. Onca vahşet kasvet bilmem neyin içinde küçük detayları dahi atlamamışlar. Mesela vahşetten kaçabilen insanlar güya aynı dine mensup başka bir ülke insanlarına sığınırlar. Orada sokakta yaşamaya razıdırlar. Ama beden beslenecek ekmek su meselesi yani. Tabi bu durumda dindar kardeşi onu öyle bırakır mı hemen alır iş yerine fabrikasına başlatır çalıştırmaya ekmek su parasına kaç saat mi durmak yok ölümüne deniyor işte bedava iş gücü. Ekmek su bir dam vermiş daha ne olsun savaştan kaçmış biri o mağdur yani yapabileceği bir şey yok işine gelirse baba. Düşünün bombanın etkisi yada filmin kalitesini. Bir örnek dahamı detaydan veririm asıla dilim varmıyor sizde bir zahmet duymasanız da filmi izlerseniz asıl ozaman anlarsınız filmin nasıl büyük bir yapım olduğunu. Örnek diyordum ha evet mesela kendini ormanların kralı (orman dediğim ülkelerimiz)olduğunu sanan bir maymun var ağacın gölgesinde ne içiyorsa artık ara ara sallıyor heryere gider yapıyor. Maymun dediğimde ormanlardan birinin kralı oluyor. Neyse gerçek kral arada sırada yokluyor tabi nevar ne yok diye sorunca hiç diyor o zaman maymun içip içip amck amck konuşuyorum var mı emrin diyor. Kısacası efendim bu uzaylıların fantastik sinema keyfi yada nükleer savaş denemeleri inşallah tez zamanda biter de normale döneriz. Aynaya bakmaya utanır oldum yahu. Şimdi öyle böyle değil benim gibi bombadan az tesir almış yada filmde figüran dahi yapılmayan okuyucu katılımcı arkadaşım şu kesin BU FİLİM UZUN METRAJLI. Bak cümlenin sonuna noktayı da koydum. Bu kadar kesinim eminim. Ha yok bu film değil uzaylılar deneme yapıyor derseniz bu daha fena çünkü evrende bilimsel araştırma bitmez. Bir ihtimal araştırma durumunda şöyle bir sürpriz olabilir: uzaylılar birgün sıkılıp yahu bu dünyalıları hep öldürtüyor yedirtiyor becertiyoruz birde birbirini sonsuz sevdirebilirmiyiz diye bir deneme içine girerlerse varya oooooooohhhhhhhhh ki oooooohhhhhh bunca vahşeti becerebilen uzaylı o sevgi nükleerinden neler yapmaz değilmi. Bu konu üzerindende devam edebilirim ama daha sonra şimdi lik bukadar.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Oymalı Amca [Öykü]


yavuz hasdemir kimdir?

yazmak açın doyması susamışın su içmesi sex yapmak koşmak dörtnal bir atın üstünde rüzgarda birlikte süzülmek gibi. . . bırakın kötü yazalım ama yazalım rahatlayalım.

Etkilendiği Yazarlar:
yok


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © yavuz hasdemir, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.