"İçtenlik bütün dehanın kaynağıdır." -Boerne |
|
||||||||||
|
Bu bir imtihan, Al eline kağıt kalem, Kefede biraz yaşanmışliklar, Özlemler, acılar, sevgi dolu günler, Güneş yine göz kırpıyor dünyana. Sular akıyor, zaman geçiyor, Zaman da akıyor su gibi, Ama bazen Zaman geçmiyor. Hayat tıkanıyor biryerde, Trafik var kafada, Bir avuç düşünce, Umut var hayatta, Kayan yıldız, Venüs... Uçan kelebekler heryerde. Gözyaşı biriktiriyor bazen insan içinde, Ağaçlar meyve veriyor. Arılar var birbirine dayanan, koruyan, Bir iç çekiş bazen de... Denizin tuzu, Dünya güzel, Herşey bakış açısı, Çoktan unuttukların var bir de hiç unutmayacağın anılar... Hayat biraz gri. Ne siyah ne beyaz, Gökyüzünde hem Güneş hem kara bulut, Onlar da gökyüzüne derinlik katıyor. Yüzündeki çizgiler arttıkça insan daha bir büyüyor. Içindeki çocuğu sakın öldürme çocuk, Karabulutlardan ona saklanıyor. Başkasını dinleme, bırak dilediğin gibi yasa hayatını. Çocuk, bazen sütten ağzın yanıyor diye Süt içmeyi bırakmayı deneme. Gülü seviyorsan dikeniyle katlan ona, Gulu gül yapan dikendir çünkü. Savaş değerlerin için, inandıkların için, Bir depremle yıkılmaz gökdelenler, Özlem de olacak hayatında çocuk kavuşmalar da, Saklama duygularini kendinden, Bırak kimse duymasın seni, Bırak biraz da öyle dağınık kalsın hayatın ışte, Sen sen olduğun için güzelsin, başkası için değil, Nefes al sıkı sıkı, Şimdi tut ki nefesini kıymetini bil oksijenin, Anla hayatı... Yargılama çocuk, yargılama kimseyi... Sadece anla, Sadece sev farklı düşünceleri de. Biraz hoşgörü biraz saygı, Herşey hallolur. Yığınlara bakıp da dolanma karanlıkta. Geceyle gündüz yarışmasaydi nasıl biterdi ekinler? Hayat yeterince gri çocuk, Sen de bir ton koyulastırma. Hadi tüm özlemleri bir kefeye at ve Yarına bırak, Zamana bırak, Allah'a bırak.. Umut ektim kalbime Yarınlar çok güzel olacak...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Calculator Poet, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |