Şiir, duyguların dilidir. -W. Winter |
|
||||||||||
|
Yaşadığım her ilişki hayat felsefemi değiştirdi ve geliştirdi. Hatalar yaptım, yapılan hataları gördüm. Belki hiç kapanmayacak yaralar açtım, kırdım, döktüm. Sadece bir tanesi için açtığım yaraları iyileştirmek için tüm hayatımı yeniden şekillendirip tutmak için büyük çabalar sarfedeceğime inandığım sözler verdim. Önce her şey yoluna girecekmiş gibi göründü. ''Onun'' eski sevgilisini unut(a)maması çok fazla güç verdi. Sonra duruldu, kararsızlığa bıraktı tüm duygularımı. Şimdilerde ne olacağı belirsiz, hatta olmaması yüksek ihtimal bir ilişki öncesinin bekleyişindeyim. Şimdiye kadar kimse ''olmazsa olmazım'' ol(a)madı, bundan sonra da olur mu bilmem. Sadece tek bir kadın için, bir ''Yeryüzü Meleği'' için tekrar başlamayı istedim ama onun da kalbinde büyük yaralar açtım. İyileştirmeye muktedir olamadım. Her insanın bir şeyleri başarmak için bir dayanağı, bir güç kaynağı, iyi beslenmiş güçlü umutları olması gerekir. Ben ne zaman umutlarımı güçsüz görsem veya kaybetsem yolumu da kaybederim. Mücadelemi uzunca bir süre yapabilirim ama karşımda sürekli zayıflayan ve zayıflatan bir mücadele olunca ışıklarım loşlaşır, sönmeye döner iç dünyamda. En aydınlık yola gitmek için etrafıma bakarım uzunca bir süre. Şimdilerde loş ışıklar altında ilerleyen bir ayyaş oldu yüreğim. Ya ışıklar güçlenecek ya da yolum karanlığa bürünecek. Ya umutlarım büyüyecek ya da yeni bir yola dönülecek.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Alpdoğan Pul, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |