Uygarlık, gereksiz gereksinimlerin, sonsuz sayıda artmasıdır -Mark Twain |
|
||||||||||
|
duyguların rengini izle kaçının bir ömür değişime uğradığını kaçının öldüğünü düşün karda yürüyüp de izini belli ettirmeyen duygular da vardır biliyor musun.... - aklım kalbinin hasta odasında tutsak kaldı, her geçen gün bir duygun ziyaret ediyor, azad et beni - öyle aşk dolu kelimelerim yok büyük laflar da edemem seni sevmek!! felsefenin temel ilkeleri çizgisinde toplanan bütün duyguların uzun ve yorucu maraton yarışıyla farklı yöntemlerin farklı bakış açılarıyla temel düşünceleri altına sığınıp yunan felsefe tarihinde sıkışıp kalması kadar zordu eyy!! hatırası içimde oluklarımdan akan yar suretimize esen rüzgarlar münasebetimizi kıskandı kırıldı gururumuz yol aldı hatır gönül dinlemeden içimi çekerek okuduğum her şiir sonrası tebessüm ederek kırmızı ceketini omuzlarına attı acı al işte!!! al senin olsun tüm şiirlerim zamanla anlıyor insan bir adım attıkça üç adım kaçan hayalleri zamanla alışıyor insan elde kalan nur topu gibi ayrılığa ben ki!! sana kırgın sana deli yaşamak ne mümkün desem çatlar bağrımdaki taş.. şimdi!! seni anlatsam kelimeler kifayetsiz kalır kalbim küçülür kirpiklerime basarak düşer gözyaşlarım tenimde dans eder kibirin dudaklarımı ısırır melankolik günahların aşk!!! durmuş kalbi kıpırdatan seçim eti tırnaktan ayırmaya çalışan uçurum çiçeğidir asıl küreklere sağındaki gurur solundaki ihtiras.. Sevdambeyaz Sevda Gencer...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © SEVDA GENCER, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |