Bilen sever. -Leonardo da Vinci |
|
||||||||||
|
bana birkaç cümleyle hayatını özetle damarlarımda akan kana karıştırdım renkli yalanlarını... tutkulardan ve kaygılardan yorgun düşmüşüm, hızlı temposuyla beynime saplanan beyaz yalanlarını kırılganlığıyla, kendi bulutlarını kurşuna dizen pembe yalanlarını sinsi bir yılan gibi dilini kıvırtan kırmızı yalanlarını yüz hatlarını karartıp yaşlandıran, gri yalanlarını ve dudaklarını uçuklatıp, zehirli mantarlar attıran siyah yalanlarını en ince ayrıntısına kadar inceliyorum mercek altında ardından dudaklarına verdiğim bir şiirle gezdiriyorum kaderimin sırtında yalanım varsa şiirin temeline in dizlerine bak.. avuçlarımda çırpınan bir güvercinle karanlıktan çıkmıştım durgun bir suda sevmiştim seni içimdeki isyan dalgasıyla yosun tutmuş yüreğini temizledim ahh içimin ızdırabı hangi renk çentik atabilir yalanlara hadi!! diyelim attı elinden tutup getirmez mi insan kemiksiz diline menzili hakikat olanın nefesinden, feryad-ı figan geçmez yalanım varsa şiirin temeline in topuklarına bak... başımı döndürüyor bu ansızın gitmeler sustukça soyunuyor keder kirletiyor gözlerimi ahh damarlarımda yüzmeyi öğrenen kibirli balığım azmin elinden ne kurtulabilir hangi ölüm meydan okuyabilir sana zihnin tırmanırken zehirli sarmaşıklara bana birkac cümleyle kaf dağına tırmanışını özetle hayli zamandır sorduğum sualin cevabını arıyorum gözlerinden geçen kırlangıçların kanatlarında gittikçe ufkun uzaklaşıyor gözlerimden sözümden döndüm kaşığım kırıldı elimde kaldı kalbinin yırtık astarı yalanım varsa şiirin temeline in adıma bak... Sevdambeyaz Sevda Gencer...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © SEVDA GENCER, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |